جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بسته حمایتی تأمین اجتماعی برای رونق تولید ابلاغ شد + بخشنامه
آن سازمان (تأمین اجتماعی) مجاز به منوط کردن دریافت لیست و حق بیمه جاری کارکنان شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار به پرداخت بدهی معوقه و یا تعیین تکلیف آن توسط کارفرما نیست و باید نسبت به دریافت لیست و حق بیمه جاری کارکنان شاغل کارگاه ها اقدام و در خصوص مطالبات معوق از کارفرمایان طبق سایر مقررات رفتار کند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از اتاق بازرگانی ایران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسته حمایتی سازمان تأمین اجتماعی در رونق تولید را در قالب یک بخشنامه ابلاغ کرد.

محمد شریعتمداری در این بخشنامه خطاب به محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی، 17 نکته را برای اجرا، ابلاغ کرده است که بخش عمده آن به مسائل مربوط به حق بیمه پرداختی از سوی فعالان اقتصادی اختصاص دارد.

همچنین در این بخشنامه موضوع بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش‌حساب، تشویق کارفرمایان در ازای جذب نیروی کار جدید، تمدید به‌موقع دفترچه درمانی بیمه‌شدگان و تسهیل در پرداخت غرامت و مستمری بیمه‌شدگان به‌خصوص کارگران فعال در مناطق سیل‌زده نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

وزیر کار در این بخشنامه تأکید کرده است: آن دسته از رانندگانی که تا پایان سال 97 با پرداخت بخشی از حق بیمه سهم خود از سهم منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها برخوردار بوده‌اند، همچنان در سال 98 نیز باید بتوانند نسبت به بیمه پردازی خود اقدام کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟