چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه پلاستیک | استانبول تویاپ ترکیه

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تنش در خاورمیانه، برنت را به ۱۰۰ دلار می‌رساند
سیتی‌بانک پیش‌بینی کرد؛ احتمال اختلال در عرضه خاورمیانه می‌تواند قیمت نفت‌خام را به بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه برساند. سیتی‌بانک پیش‌بینی خود درباره قیمت نفت برای سه ماه چهارم سال‌۲۰۲۴ میلادی و سه ماه نخست سال‌۲۰۲۵ افزایش داد و به افزایش احتمال تشدید تنش‌ها و به‌دنبال آن احتمال اختلال در عرضه اشاره کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، این بانک آمریکایی پیش‌بینی درباره قیمت نفت‌خام برنت برای سه ماه چهارم سال‌۲۰۲۴ و سه ماه نخست ۲۰۲۵ را از ۸۰ دلار در هر بشکه به ۱۲۰ دلار در هر بشکه رساند.

این موسسه مالی آمریکایی اعلام کرد؛ پیش‌بینی ۷۴ دلاری برای نفت‌خام شاخص برنت در سه ماه چهارم و ۶۵دلار در سه ماه نخست سال‌۲۰۲۵ میلادی را به‌دلیل ضعف بنیان‌‌‌‌‌‌های بازار نفت حفظ می‌کند.

سیتی‌بانک سناریوی کاهشی خود را که شامل عواملی همچون اجرای برنامه تعدیل تدریجی کاهش عرضه داوطلبانه اضافه ائتلاف اوپک‌‌‌‌‌‌پلاس (افزایش تولید نفت) از دسامبر و کاهش ریسک عرضه نفت با احتمال ۲۰‌درصدی می‌شود، قیمت نفت‌خام برنت برای سه‌ماه چهارم سال‌جاری میلادی را روی رقم ۶۰ دلار برای هر بشکه و برای سه ماه نخست سال‌۲۰۲۵ میلادی روی عدد ۵۵ دلار برای هر بشکه حفظ کرده‌است.

سیتی‌بانک اعلام کرد؛ پس از بررسی رویدادهای مهم ریسک ژئوپلیتیک از دهه‌۱۹۵۰، نکته اصلی این بود که رویدادهای تاریخی که به‌‌‌‌‌‌طور بالقوه یا بالفعل بر عرضه نفت تاثیر می‌گذارند، حداکثر بیش از چند ‌ماه ادامه نمی‌‌‌‌‌‌یابد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

تبلیغات در ویکی پلاست

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟