یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تعطیلی 2‌ هفته‌ای کارخانه‌ها صحت دارد؟
روز شنبه 27 مرداد، سید محمد بحرینیان، صنعتگر برجسته به سایت جماران گفت: از مدیران همه کارخانجات صنعتی مشهد خواسته شده که از 7 صبح تا 7 شب، به مدت 2 هفته، به علت کمبود برق، کارخانه ها را تعطیل کنند.

به گزارش ویکی پلاست، به گفته بحرینیان، این تصمیم در حالی صورت گرفته با این شیوه تنظیم ساعت تعطیلی کارخانه، حتی نمی توان کار را دو شیفته کرد. متاسفانه چنین تصمیماتی صدمه جدی به تولید صنعتی در کشور می زند. هیچ از خود نمی پرسند که با چنین بخشنامه هایی، جریمه دیرکرد قراردادهای امضا شده تولید قطعات چگونه باید پرداخت شود!؟

وی ادامه داد: اگر ما به دیگر صنایع به موقع قطعات را ارسال نکنیم، آنها چگونه کار خود را در این مدت انجام خواهند داد؟ این زیان‌های ناشی از تعطیلی، چگونه باید جبران شود!؟ چنین تصمیمی حتی در دوره جنگ نیز سابقه نداشته؛ براساس قانون کار، دستمزد کارگران برای شب بیشتر از شیفت روز است و مدیریت هزینه ها برای صنایع با دشواری انجام می شود.

استانداری خراسان رضوی تکذیب کرد
به دنبال این خبر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان تعطیلی 2 هفته‌ای واحدهای تولیدی خراسان رضوی را تکذیب کرد و گفت: مرجع هر نوع تصمیم‌گیری و ابلاغ آن برای فعالیت واحدهای صنعتی استانداری است لذا خبر تعطیلی 2 هفته‌ای واحدهای تولیدی استان صحت ندارد و تکذیب می‌شود./ ایرنا

تکذیب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حالی بود که همزمان با اظهارات بحرینیان، یکی از تولیدکنندگان استان اصفهان، در پیامی به ویکی پلاست، از برپایی جلسه ای در شرکت توزیع برق این استان برای قطع برق دو هفته ای صنایع این استان خبر داد.

جلسه ای برای قطع برق در اصفهان
این تولیدکننده در پیامی نوشت: امروز (شنبه 27 مرداد) 3 نفر از معاونین وزیر نیرو به اصفهان آمده بودند که به صنایع اعلام کنید دو هفته تعطیل کنند یا خودمان قطع می کنیم. رئیس شرکت برق هم، رئیس ستاد بحران و چند نفر از معاونین استانداری و چند نفر هم از صنعت دعوت کرده بود. رئیس اداره صمت به جای آمدن استعفایش را فرستاده بود و شرکت شهرک ها هم نیامده بودند.

به گفته این تولیدکننده، بعد از بحث های مفصل ما اعلام کردیم بصورت کتبی به صنایع اعلام کنید تا 10 هزار صنعتگر را با نامه وزیر نیرو بیاوریم پشت در ... اما آنچه مسلم است دو هفته آینده خاموشی های بسیار زیادی خواهیم داشت.

حالا باید دید با توجه به اخبار منتشر شده در مورد قطعی دو هفته ای صنایع بین ساعت 7 صبح تا 7 شب، آیا این موضوع، اجرایی می شود یا خیر.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
اصعر ت. یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
کمبود برق نداریم. ولی باید برای بیکاران مملکت در مسیر عاشورا برق تامین کنند تا نکند از تبلیغات عقب بمانند. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟