دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ 0

مدیر بهره‌‌‌برداری و کنترل شبکه برق کشور مطرح کرد

رشد ۱۳.۵ درصدی مصرف برق

رشد ۱۳.۵ درصدی مصرف برق
مدیر بهره‌برداری و کنترل شبکه برق کشور تاکید کرد: اگرچه دمای هوا اندکی کاهش داشته، ولی متناسب با آن از مصرف برق کاسته نشده است و هنوز تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور را خواهیم داشت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، مازیار جمشیدی درباره تاثیر کاهش دما بر روند مصرف برق گفت: روز پنج‌شنبه در اوج ساعت بار، میزان مصرف برق به ۷۸‌هزار و ۳۰۰مگاوات رسید.

وی افزود: میزان افزایش مصرف برق در مقایسه با روز پنج‌شنبه سال گذشته حدود ۹هزار مگاوات بوده است که نزدیک به ۱۳.۵‌درصد رشد را نشان می‌دهد و با توجه به رشد معمول و متعارف که حدود ۴.۵‌درصد است این مقدار مصرف عدد بسیار بزرگی است. وی ادامه داد: اگرچه دمای هوا اندکی کاهش داشته، ولی متناسب با آن از مصرف برق کاسته نشده و همچنان تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور را خواهیم داشت.

مدیر بهره‌‌‌برداری و کنترل شبکه برق کشور بر این اساس از هموطنان درخواست کرد همچنان در مدیریت مصرف برق مشارکت کرده و در همه بخش‌‌‌ها اعم از خانه، فروشگاه‌‌‌ها و محل کار، کارهای ساده همیشگی مانند تنظیم دمای کولرهای آبی در دور کند و کولرهای گازی در دمای ۲۴درجه و بالاتر را مورد توجه قرار دهند. وی استمرار پرهیز از استفاده وسایل پرمصرف در ساعت اوج مصرف (۱۷-۱۳) و (۲۳-۲۰) و حتی غیر‌ضرور را مهم دانست.

مدیر بهره‌برداری و کنترل شبکه برق کشور درباره بازدید رئیس‌جمهور از مرکز راهبری شبکه برق کشور نیز گفت: دکتر پزشکیان به مرکز ملی شبکه راهبری برق کشور آمد و در جریان فعالیت‌‌‌های این مرکز و روند پایش و راهبری شبکه برق قرار گرفت و از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل وزارت نیرو تشکر و قدردانی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟