یکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 9 تیر 1403/ شماره 1019
عناوین خبری مهم امروز: قیمت‌های جهانی؛ عمدتا بدون تغییر، رشد 83 تومانی نرخ دلار حواله، دلار به میانه کانال 61 هزار رسید

قیمت‌های جهانی؛ عمدتا بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 28 ژوئن 2024، امروز در ویکی پلاست منتشر شد. بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، 4 گروه، پی وی سی، پت بطری، پلی‌استایرن معمولی و مقاوم نزولی و سایر گروه ها صعودی بودند. سبک فیلم و پ پ شیمیایی بیشترین افزایش را نسبت به سایر گروه ها داشتند و در مقابل پلی‌استایرن معمولی و پی وی سی افت اندکی را تجربه کردند.

در نشریه‌ی آیسیس، هم، قیمت‌ها عمدتا بدون تغییر بودند و یا افزایش اندکی داشتند و تنها گروه پی وی سی، کاهش اندکی داشت.

رشد 83 تومانی نرخ دلار حواله
نرخ فروش حواله ارز مبادله‌ای امروز با افزایش 65 تومانی نسبت به پنجشنبه هفته گذشته قیمت‌گذاری شد. امروز در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نرخ فروش حواله به 43 هزار تومان صعود کرد و 43 هزار و 17 تومان قیمتگذاری شد. میانگین هفتگی تا امروز 83 تومان نسبت به پایه های یکشنبه 3 تیر رشد داشته است.

قیمت های پایه، فردا در حالی اعلام می‌شود که میانگین هفتگی فروش حواله در بازار مبادله، مبنای قیمت‌گذاری بیشتر کالاها خواهد بود. مقایسه نرخ گروه های مختلف پلیمری در نشریه آیسیس نیز نشان می‌دهد، قیمت ها عمدتا بدون تغییر هستند. از همین رو انتظار می رود قیمت‌های پایه یکشنبه 10 تیر، متاثر از رشد اندک دلار حواله، افزایش جزئی داشته باشند.

دلار به میانه کانال 61 هزار رسید
دلار آزاد که هفته گذشته، جمعا 1,800 تومان افزایش داشت و بازار را با صعود به 61 هزار و 250 تومان به پایان رسانده بود، معاملات امروز را با 61 هزار و 350 تومان آغاز کرد. دلار در ادامه افزایشی شد و تا میانه کانال 61 هزار پیش رفت. در نهایت تا ساعت 15، هر دلار با 250 تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز جمعه 61 هزار و 500 تومان پیشنهاد می شود.

قیمت‌های بازار عمدتا بدون تغییر
قیمت‌های بازار امروز و در آغاز هفته، عمدتا بدون تغییر بودند و یا کاهش و افزایش اندکی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، دو گروه سنگین فیلم و سبک فیلم 200 تا 600 تومان رشد داشتند. سایر گروه ها افتی 100 تا 200 تومانی را تجربه کردند.

کالاهای گروه پ پ نساجی و پ پ شیمیایی بدون تغییر باقی ماندند. پی وی سی ها و پت های بطری نیز نسبت به پنجشنبه تغییری را ثبت نکردند.

پایان هفته برنت با 84 دلار
برنت که هفته گذشته را با 85 دلار به پایان برده بود، این هفته بین 84 تا 85 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با 84 دلار به کار خود خاتمه دادند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 84 دلار و 84 سنت بود.

افزایش 10 هزار واحدی بورس در نخستین روز هفته
بازگشت دامنه نوسان 6 درصدی، بازار سهام را افزایشی کرد. بعد از رشد 40 هزار واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و آغار هفته جدید را نیز صعودی به پایان رساند. شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 10 هزار و 892 واحدی به 2 میلیون و 96 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟