سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ارز ایستاد، سکه ادامه داد
نرخ شاخص‌های ارزی در بازار روز‌های پایانی هفته گذشته نوسان قابل توجهی نداشت. قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد که در بازار روز‌های میانی هفته گذشته روند افزایشی جدیدی را آغاز کرده و در بازار روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه به رقم ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود، در بازار روز پنج‌شنبه با افت قیمت ۵۰ تومانی در رقم ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، یورو در بازار روز پنج‌شنبه نوسانی نداشت و در نرخ روز چهارشنبه یعنی رقم ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید.

به عقیده برخی از فعالان کف بازار، عدم تداوم روند افزایشی در بازار به دلیل ممانعت بازارساز از این امر است. این افراد معتقدند که بانک مرکزی با هدف حمایت از پول ملی در حال تقویت بخش عرضه در بازار ارز است. اما گفتنی است که برخلاف روند کم نوسان بازار ارز، نرخ قطعات مختلف سکه طلا در بازار روز پنج‌شنبه رشد کرد.

هر قطعه سکه طلا طرح جدید در این روز با حدود ۴۰۰ هزار تومان رشد نسبت به نرخ روز پیشین در رقم ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. تحلیلگران رشد قیمت سکه را به رشد قیمت جهانی فلز زرد مرتبط دانسته و بر این باورند که ریسک‌های سیاسی جدید عامل رشد قیمت طلا در بازار داخل و خارج از کشور شده است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟