پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اعلام راه های موجود برای متقاضیان گروه کالاهای ساخته شده
ایوب بنوی، رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در لایو مشترک با رسانه ویکی پلاست گفت: شرکت های متقاضی حضور در ایران پلاست شانزدهم، در کمتر از 3 دقیقه، فضای نمایشگاهی گروه کالاهای ساخته شده و پیش ساخته را رزرود کردند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، مدیر نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به میزان فضای موجود نمایشگاهی و تقاضای ثبت شده اظهار داشت: برای 8900 متر فضای نمایشگاهی گروه کالاهای پیش ساخته و ساخته شده، 25 هزار متر تقاضا آمده بود در حالی که فضای موجود، 8900 متر بود. به گفته بنوی، در ساعت 11 و 50 ثانیه سایت ایران پلاست برای جانمایی باز شد و در ساعت 11:03 دقیقه، همه غرفه ها، رزرو شد.

رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پاسخ به این سؤال که متقاضیانی که موفق به پیش ثبت نام نشده اند، چه راه های برای حضور در نمایشگاه دارند، گفت: در حال رایزنی برای اضافه کردن سالن 10 و 11 با 1800 متر فضای نمایشگاهی برای گروه کالاهای پیش ساخته و ساخته شده هستیم.

وی افزود: شرکت ها 48 ساعت برای واریز وجه نمایشگاه فرصت دارند و فضای رزرو شده‌ برای شرکت هایی که موفق به واریز وجه در زمان مقرر نمی شوند، آزاد و به فضای نمایشگاهی قابل ارائه، اضافه می شود.

ایوب بنوی خاطر نشان کرد: با اضافه شدن سالن‌های 10 و 11 و غرفه های آزاد شده، احتمالا بیش از 2500 متر فضای  برای جانمایی مجدد گروه کالاهای ساخته شده و پیش ساخته، اختصاص یابد.
نوی با اشاره به اینکه فضای باز از دیگر فضاهایی دانست که در روزهای آینده به نمایشگاه اضافه می شود، اظهار داشت: اگر تقاضا زیاد باشد فضای باز را هم داریم که حدود سه تا سه هزار و پانصد متر مربع را می توانیم در اختیار مشارکت کنندگان قرار دهیم.

مدیر ایران پلاست، بیشترین تقاضا را متعلق به گروه کالاهای پیش ساخته و ساخته شده دانست و گفت: حدود 3 برابر فضای نمایشگاهی برای این گروه کالایی، متقاضی وجود داشت و به نسبت تقاضای ثبت شده در گروه ها، فضای نمایشگاهی به آن اختصاص پیدا کرد.

رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مورد روش عادلانه جانمایی غرفه های نمایشگاه ایران پلاست، گفت: جانمایی از طریق سامانه و آنلاین انجام می شود. اگر بخشی از فضای نمایشگاه را به انجمن ها اختصاص دادیم در کنار آن، سالن هایی را در همان گروه کالایی به شرکت هایی که عضو انجمن نیستند اختصاص دادیم تا این گروه نیز بتوانند فضای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بنوی در مورد نارضایتی برخی شرکت های که موفق به جانمایی نشده اند، گفت: طبیعی است که میزان فضای موجود و در اختیار ایران پلاست با مقدار تقاضا همخوانی نداشته باشد. برای 25 هزار متر درخواست، تنها 8,900 متر فضا در اختیار داریم که قطعا همه متقاضایان نمی توانند غرفه خود را انتخاب کنند.

مدیر ایران پلاست با اظهار تأسف از اینکه همه متقاضیان موفق به جانمایی نشدند اظهار داشت: متأسفانه به دلیل نبود زیر ساخت های لازم، فضای نمایشگاه جوابگوی همه تقاضاها نیست و اگرچه این امر در تمامی نمایشگاههای جهان امری طبیعی است.

گفتنی است گروه کالایی مواد اولیه روز دوشنبه 7 شهریور و گروه کالایی ماشین آلات و خدمات فنی و مهندسی روز سه شنبه 8 شهریور جانمایی می شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مهدی دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱
یکی از مشکلات آقایان این بوده در دوره های قبل که به دلایل نامعلومی غرفه ها را بسیار بزرگ در نظر می گیرند.
در حالی که اندازه بندی غرفه ها باید بر مبنای دیتای اخذ شده در زمان پیش ثبت نام باشد. کسی که غرفه 40 متری هم برایش زیاد است وقتی غرفه زیر 60 متر پیدا نکند معنایش اتلاف 20 متر فضا است. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟