شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

۳۰درصد تولیدات پتروشیمی کشور در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهرانجام می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: ۳۰ درصد تولیدات پتروشیمی کشور در منطقه ویژه اقصادی پتروشیمی ماهشهر انجام می‌شود که در توسعه اقتصادی کشور نقش تاثیرگذاری دارد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا ، سید امید شهیدی نیا در دیدار با مدیران شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: هم اکنون به واسطه حجم تولید مواد پایه پتروشیمی، شاهد خودکفایی در برخی از محصولات هستیم.

وی با اشاره به برگزاری تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس در راستای اجرایی شدن دستاوردهای نمایشگاه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی کیش در آبان امسال گفت: با مشارکت این پارک، امکان طراحی تکنولوژی اجرایی طرح‌های پیشران میانی و پایین دست صنعت پتروشیمی در ماهشهر محقق می شود.

وی ادامه داد: انجام همکاری مشترک فنی و پژوهشی در قالب تفاهمنامه مشترک، منجر به تسریع در انجام سرمایه گذاری های بخش خصوصی برای اجرای طرح های پیشران این صنعت در شهرستان ماهشهر خواهد شد.
شهیدی نیا با بیان اینکه تکمیل زنجیره تولید محصولات پتروشیمی به عنوان هدف گذاری اصلی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می شود افزود: به کارگیری تکنولوژی و فناوری نوین کاربردی برای اجرای طرح‌های پیشران صنعت پتروشیمی با جدیت در حال پیگیری است که تلاش می شود در همکاری مشترک با پارک فناوری پردیس این امر محقق شود.

33 طرح سرمایه‌گذاری پتروشیمی آماده واگذاری 
وی با بیان اینکه 33 طرح سرمایه‌گذاری برای تولید محصولات پایین دستی صنعت پتروشیمی با هدف کاهش وابستگی به واردات مواد اولیه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آماده ارایه به سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: طراحی دانش فنی مورد نیاز در حوزه‌های مکانیک، ابزار دقیق ، مواد شیمیایی و...( پمپ‌های سانتریفیوژ ، سیستم‌های دوار، برق ، کاتالیست ها و غیره ) برای ساخت تجهیزات و تاسیسات این طرح‌ها، باعث تسریع در بهره‌برداری این پروژه‌ها و تقویت اقتصادی کشور خواهد شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی دارد تا فضای مورد نیاز برای ایجاد نمایندگی پارک  فناوری پردیس را در منطقه تامین کند بیان کرد: راه اندازی این مرکز می تواند باعث تعامل بیشتر و ارتباط مستمر بین صنعت پتروشیمی و مجموعه‌های دانش بنیان شود.
شهیدی نیا افزود: در راستای همکاری پارک فناوری پردیس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای تامین اقلام راهبردی صنعت پتروشیمی در طرح‌های در حال احداث  استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: این سازمان از برگزاری تورهای فناوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استقبال خواهد کرد تا بیش از پیش شاهد توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان در منطقه باشیم.
بر اساس این گزارش، 13 شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس در 2 روز حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، فجر انرژی خلیج فارس، بندر امام (ره)، اروند، کارون، بوعلی و رازی دیدن کردند.
این تور فناوری با هدف برگزاری نشست‌های کاری با مدیران و کارشناسان فنی هر پتروشیمی و همچنین بازدید از زیرساخت‌های صنعت، عارضه‌یابی و شناسایی گلوگاه‌های فناوری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و ارایه پیشنهادات برای بومی‌سازی و رفع چالش‌های موجود در مسیر تولید و توسعه برگزار شد.
در بازدید اعضای پارک فناوری پردیس، بیش از 25 جلسه تخصصی و مدیریتی برگزار شد که در این ارتباط حدود 100 تقاضای فناوری شناسایی و برای اجرای 10 پروژه توافق شد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟