جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌شنبه 4 بهمن 1399/ شماره 210
قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و بدون تغییر، کاهش دلار نیمایی شدت گرفت، کاهش 220 تومانی دلار صرافی ملی، پایان هفته نفت در قیمت 55 دلار ...
عنوان را اینجا بنویسید

 قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و بدون تغییر

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 22 ژانویه 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به غیر از پلی استایرن مقاوم که افزایشی بود روندی کاهشی، یا بدون تغییر داشتند. ABS، PVC و سنگین بادی گروه هایی هستند که بیشترین کاهش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند.

کاهش دلار نیمایی شدت گرفت

میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 25 هزار و 15 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 29 دی، به 454 تومان کاهش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 22.600 تومان است. فردا یکشنبه، 5 بهمن، چهل و سومین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که هم نیما کاهشی است هم قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر یا کاهشی هستند. اما باید منتظر بود و دید آیا این کاهش، انتظارات تولیدکنندگان را در واقعی شدن قیمت های پایه، برآورده می کند یا خیر!

کاهش 220 تومانی دلار صرافی ملی

صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 1300 تومان کاهش و در 22 هزار و 650 تومان به پایان رساند امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و با مجموع 220 تومان اُفت، 22 هزار و 430 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز کاهشی بود و تا 25 هزار و 630 تومان، کاهش یافت.

پایان هفته نفت در قیمت 55 دلار

معاملات نفت که هفته گذشته را با 54 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 54 تا 56 دلار، روز جمعه در قیمت 55 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت 55 دلار و 41 سنت بود.

بورس تهران شاخص 1 میلیون و 200 هزار را پس گرفت

بورس تهران، هفته را افزایشی آغاز کرد.شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 35 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 219 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟