شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران پلاست باعث هم‌افزایی میان فعالان پتروشیمی می‌شود
مدیر عامل شرکت کنترل فرایند رادمان راپکو بیان کرد: ایران پلاست باعث هم افزایی میان تولیدکنندگان، کارفرمایان و فعالان پتروشیمی می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست « علی طباطبایی» مدیر عامل شرکت کنترل فرایند رادمان راپکو در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: امسال سومین دوره است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه، رویدادی تخصصی است و به نظرم برای شرکت هایی که در حوزه پتروشیمی کار می کنند بهترین نمایشگاه حال حاضر ایران است که باعث هم افزایی بین تولیدکنندگان، کارفرمایان و فعالان پتروشیمی می شود؛ به خصوص در حال حاضر که پتروشیمی پیشرفت خوبی داشته است. ایران پلاست فرصتی برای تجدید دیدار با همکاران و کافرمایان است و از سوی دیگر بستری برای عرضه دستاوردها و نوآوری های حوزه فنی، مهندسی و اجرایی به مشتریانی است که در چند سال گذشته به دلیل کرونا امکان دیدار حضوری  با آنها را نداشتیم . این نمایشگاه فرصتی برای به روز رسانی اطلاعات شرکت‌هاست.

مدیر عامل شرکت کنترل فرایند رادمان راپکو تصریح کرد: برای ما همیشه حضور در نمایشگاه بسیار حائز اهمیت بوده، در نمایشگاه قبلی با مشتریان و شرکت هایی ارتباط گرفتیم که توانمندی‌های مورد نظرشان را داشتیم اما آنها با شرکت ما آشنایی نداشتند.

طباطبایی در خصوص ارتباط با مشتریان خارجی اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریم مشارکت شرکت های خارجی هر روز در ایران کمتر می شود؛ لذا شرایط مورد نظر برای جذب مشتری خارجی مهیا نبوده است. امیدواریم شرایط بهتر شود تا بتوانیم برای صادرات محصول خود اقدام کنیم

به گفته طباطبایی شرکت کنترل فرایند رادمان راپکو در نمایشگاه ایران پلاست در سالن 40Aغرفه 5008 حضور دارد.

وی در خصوص نحوه فعالیت شرکت راپکو گفت: شرکت راپکو به عنوان اولین شرکت دانش بنیان حوزه طراحی، مهندسی و اجرای سیستم های انتقال مواد پنوماتیکی در ایران شناخته می شود و این کار طی 50 سال گذشته به دست شرکت های اروپایی در ایران انجام می شد و تمام شرکت های پتروشیمی ایران تا کنون وابسته به شرکت های خارجی برای انجام کار بوده‌اند راپکو فعالیت خود را در این حوزه از 7 سال پیش شروع کرده، دانش آن را کسب کرده و امسال نیاز صنعت پتروشیمی را از این محصول استراتژیک مرتفع می کنیم.

طباطبایی تصریح کرد: ایران پلاست مهمترین نمایشگاه تخصصی ایران است ولی زمان برگزاری نمایشگاه در بدترین زمان ممکن بین دو بازه تعطیلی است که باعث می شود نتوانیم انتظاری که از نمایشگاه داریم را برآورده کند.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟