جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

معاون وزیر کار خبر داد: ابلاغ بسته حمایتی کارفرمایان تا ۱۰ روز آینده
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام افزایش ۵۷.۴ درصدی حقوق کارگران، از ابلاغ بسته حمایتی کارفرمایان تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شفقنا، علی حسین رعیتی فرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: بسته حمایتی کارفرمایان با هماهنگی دولت و وزارت صمت در مرحله نهایی است و فردا در کمیسیون اقتصادی دولت نهایی می‌شود.

او افزود: این بسته شامل بیمه تامین اجتماعی، مالیات و سایر موارد از کارگاه و کارفرمایان می شود که تا پایان اردیبهشت‌ماه ابلاغ می‌شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این بسته وظایف بانک‌ها و نهادها در حمایت از بنگاه‌ها و واحدهای کوچک و متوسط مشخص شده تا موانع تولید رفع شود.

او با اشاره به افزایش ۵٧.۴ درصدی افزایش دستمزد کارگران گفت: عده‌ای این درصد را بزرگ‌نمایی می‌کنند، درحالی‌که حقوق کارگران نسبت به سال گذشته تنها یک میلیون و ۵۶٠ هزار تومان افزایش یافته است؛ همچنین کارفرمایان همراهی کردند.

رعیتی فرد با بیان اینکه مصوبه دستمزد ١۴٠١ کارگران لازم‌الاجراست گفت: این مصوبه از فروردین‌ماه قابل اجرا بود، درصورتی‌که کارفرمایان و یا کارگاه‌ها تخلف کنند کارگران در صورتی که حقوق و مزایای قانونی دریافت نکردند، می‌توانند به ادارات کار مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او بیان داشت: رصد بازار کار را دنبال کرده‌ایم و تعدیل نیرویی انجام نشده است و طبق آمارها تعدیل نیروی کار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

معاون وزیر کار خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها شکایت کارگران امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد و دریافت بیمه بیکاری ۲۸ درصد کاهش یافته است.

به گفته او، بعضی از کارفرمایان نبود مواد اولیه و سایر مشکلات کارگاه‌ها را به افزایش دستمزد کارگران بهانه کرده‌اند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟