جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسترچ آنتی یووی ( آنتی UV)

نشان کردن
  • آگهی فروش
  • زمان 1 سال قبل
  • استان اصفهان
  • پلیمرها تحت شرایط آب و هوایی مختلف و خصوصاً تابش نور خورشید دچار تفییرات ظاهری یا کاربردی می‌­شوند. به طور معمول مواد پلیمر در مواجهه‌ طولانی مدت با نور(فرابنفش) خورشید UV متحمل تغییر رنگ و خواص مکانیکی از جمله کاهش استحکام کششی و مقاومت در برابر ضربه، شکنندگی، ایجاد ترک و ورقه‌­ای شدن می‌شوند. به همین دلیل مقاومت این گونه مواد در برابر شرایط جوی و جلوگیری از تجزیه و تخریب به مسئله‌ای مهم تبدیل شده است.

    با توجه به این نکته که تجزیه و تخریب پلیمرهای در معرض نور فرابنفش، گاهاً خسارات سنگینی به همراه دارد، استفاده از مواد پلیمری مقاوم در برابر UV و استفاده از مستربچ UV در پلاستیک‌ها ضروری است. از جمله مهم­ترین عوامل منجر به تخریب پلیمرها می­توان به تابش نور خورشید، دما، رطوبت و اثرات جوی دیگر مانند حضور آلاینده­‌ها اشاره کرد.

    حفاظت از مواد پلیمری در مقابل پرتو فرابنفش و عوامل جوی معمولاً با افزودن جاذب‌های نور و دیگر توسط ترکیب مواد پلیمری با افزودنی‌­ها صورت می گیرد. با افزایش شدت پرتو فرابنفش و تشدید شرایط جوی، تثبیت کننده‌ها باید بازده بیشتری داشته باشند.

    مستربچ آنتی یووی که با نام‌های جاذب نور UV (فرابنفش) و یا پایدارکننده نور فرابنفش نیز شناخته می‌شوند، یکی از پرکاربردترین افزودنی‌های پلیمری می‌باشند که در تولید محصولات تزریقی و اکستروژن پلی الفین‌ها از جمله PP و PE شامل فیلم‌های نازک فیلم‌های معمولی و ضخیم، فیلم‌های کشاورزی، گونی، جامبو، شیت‌های پلیمری به ویژه کارتن پلاست، الیاف و لوله و اتصالات پلیمری استفاده می‌شوند و باعث افزایش طول عمر قطعات پلاستیکی در محیط بیرونی، جلوگیری از زرد شدن، تغییر رنگ و رنگ‌پریدگی آن‌ها در مقابل نور خورشید، و در نتیجه پایداری و مقاومت بیشتر محصولات پلیمری در شرایط جوی می‌شوند.



    مستربچ‌ پایدارکننده نور UV آریا پلیمر پیشگام:

    Aria Add 2173: مستربچ UV پایه PE.

    Aria Add 2176: مستربچ UV پایه PE.

    Aria Add 2273: مستربچ UV پایه PP.



    Web: www.ariapolymer.ir

    Email: info@ariapolymer.ir

    Tel: 031-33932151-2

    Mob: 09130776340

    Mob: 09045401929

  • دسته بندی مواد اولیه، افزودنی ها و مستربچ
گزارش مشکل
ویکی پلاست هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟