یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

هلدینگ باختر؛ نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ از  ۹ درصد به ۱۰ درصد تغییر می کند
هلدینگ باختر طی نامه ای اعلام کرد: نرخ مالیات مذکور برای خریدارانی که قراردادهای بورسی آنها مربوط به سال ۱۴۰۲ بوده ولی کل محموله و یا بخشی از آن را تا پایان سال ۱۴۰۲ از انبار شرکت های زیر مجموعه گروه باختر تحویل نگرفته اند 10 درصد محاسبه می شود.

به گزارش ویکی پلاست در این اطلاعیه آمده است: به موجب اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ از ۹ به ۱۰ درصد موضوع ماده ۷ قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده به این وسیله به استحضار می رساند نرخ مالیات مذکور برای خریدارانی که قراردادهای بورسی آنها مربوط به سال ۱۴۰۲ بوده ولی کل محموله و یا بخشی از آن را تا پایان سال ۱۴۰۲ از انبار شرکت های زیر مجموعه گروه باختر (پتروشیمی لرستان، کردستان، میاندوآب، مهاباد، پارس گلایکول و پلیمر کرمانشاه) تحویل نگرفته اند و حمل آنها و تاریخ صدور فاکتور به سال 1403 موکول گردیده است، وفق ماده ۳ قانون مذکور تاریخ فاکتور ملاک تعلق مالیات بر ارزش افزوده بوده و نرخ مالیاتی آنها با نرخ ۱۰٪ محاسبه می گردد.

لذا خواهشمند است به کلیه کارگزاران خریدار اعلام نمایید تسویه های مالیات خریداران خود را بر اساس نرخ جدید انجام داده و چنانچه با نرخ  ۹ درصد تسویه نموده اند، نسبت به واریز ۱ درصد مالیات ما به التفاوت متعلقه به حساب شرکت فروشنده طبق راهنمای پرداخت سامانه ایبیگو اقدام فرمایند.

عواقب تاخیر در پرداخت مالیات و تاخیر در تحویل کالا به عهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است که تمامی سفارشات مربوط به سال 1403 پس از تسویه اصل مبلغ و 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده ارسال می گردد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟