پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌دوشنبه 28 تیر 1400/ شماره 327
تعطیلی یک هفته ای تا 3 مرداد،تنور رقابت ها خاموش شد،درنگ دلار نیمایی در کانال 22.200 ،دلار صرافی به کانال 23 هزار تومان نزدیک شد،قیمت های بازار روی مدار کاهش،عقب نشینی برنت به 71 دلار،رشد 8 هزار واحدی بورس تهران

تعطیلی یک هفته ای تا 3 مرداد
ستاد ملی کرونا، صبح امروز ادرات و بانک های استان های تهران و البرز را از 29 تیر یعنی فردا، تا 3 مرداد، تعطیل اعلام کرد. به دنبال این خبر، نایب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تعطیلی سازمان بورس هم‌گام با تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌های استان تهران خبر داد و به دلیل تعطیلی ادارات در بازه زمانی 29 تیر تا 3 مرداد، دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، هفته اول مرداد، قیمت های پایه جدید را اعلام نمی کند و قیمت های این هفته، در هفته آینده نیز معتبر خواهد بود.

تنور رقابت ها خاموش شد
امروز مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ ها و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت و با توجه به کاهش 293 تومانی قیمت پایه پ پ نساجی و ادامه ریزش دلار، معاملات گروه پ پ نساجی و فیلم، همگی با قیمت پایه صورت گرفت. در گروه پ پ شیمیایی نیز که قیمت پایه آن 191 تومان افزایش داشت رقابت ها کمی کاهش داشت و معاملات بین 1 تا 40 درصد رقابت، انجام گرفت. این گروه هفته گذشته بین 3 تا 49 درصد رقابت شده بودند. کالاهای گروه پی وی سی هم مانند هفته گذشته بین 1 تا 2 درصد رقابت شدند.

درنگ دلار نیمایی در کانال 22.200
بعد از افزایش 133 تومانی دلار نیمایی از 20 تیر تا دیروز، امروز هم نیما، به مسیر آرام افزایش خود ادامه داد و به 22 هزار و 280 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دلار یکشنبه، که قیمت های پایه با آن اعلام شد، 46 تومان افزایش است. نکته مهم دلار نیمایی، صعود میانگین روزانه از 22 هزار و 200 تومان به 22 هزار و 300 تومان است.

دلار صرافی به کانال 23 هزار تومان نزدیک شد
دلار صرافی ملی که روز گذشته با کاهش 154 تومانی، 24 هزار و 106 تومان قیمتگذاری شد امروز نیز نزولی بود و با 47 تومان کاهش، تا ساعت 15.00، 24 هزار و 59 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز کاهشی بود و تا 24 هزار و 450 تومان، عقب نشینی کرد.

قیمت های بازار روی مدار کاهش
امروز قیمت های بازار آزاد گروه پرمصرف نایلون و نایلکس عمدتا کاهشی بودند و گروه سنگین فیلم و سبک خطی رکوردار کاهش قیمت های امروز بودند و بین 200 تا 900 تومان ریزش داشتند. گروه پ پ نساجی نیز امروز به روند اُفت قیمت خود ادامه داد اما در مقابل گروه پ پ شیمیایی یا نسبت به دیروز بدون تغییر بودند یا در گریدهایی که رقابت برای آن ها صورت گرفت، روندی افزایشی داشتند.

عقب نشینی برنت به 71 دلار
برنت که معاملات هفته جدید را با عقب نشینی به کانال 72 دلار آغاز کرد در ادامه نیز به روند کاهشی خود ادامه داد  و با  1 دلار و 99 سنت کاهش به کانال 71 دلار عقب نشینی کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 71 دلار و 60 سنت.

رشد 8 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که روز گذشته را کاهشی به پایان برد امروز روند افزایشی به خود گرفت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 8 هزار و 420 واحد افزایش به 1 میلیون و 311 هزار صعود کرد.


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟