پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

25 مورد از ایده‌های کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2020
تابستان قبل از سال تحصیل در کالج، وقتی که در حال گشت زنی در فیسبوک بودم، دیدم دوستم یک سطل آب یخ روی خودش ریخته است. هنگامی‌که پست به‌روزرسانی شده را خواندم، فهمیدم که او در تلاش برای ارتقاء آگاهی از بیماری اسکلروزیس آمیوتروفیک از طریق انجام چالش سطل آب یخ است.

این اتفاق در سال 2014 به وقوع پیوست زمانی که چالش سطل آب یخ فراگیر شد و 220 میلیون دلار از سراسر جهان برای این امر خیرخواهانه جمع آوری شد.

این همان چیزی است که باعث می‌شود یک کارزار در رسانه‌های اجتماعی، موفق به نظر برسد. در فعالیت به عنوان یک بازاریاب، توجه به این کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم است، به خصوص که 45درصد از جمعیت جهان در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند.

اگرچه هر کمپینی که در رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌شود نمی‌تواند به همان سطح از اهمیت و فراگیری که چالش سطل آب یخ رسیده بود دست یابد، موارد مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود نتایج حاصل از  تلاش‌های خود در رسانه‌های اجتماعی خود از آنها بهره برده و آنها را امتحان کنید.

در زیر، بیایید ایده‌های برتر کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی در همین سال را امتحان کنیم:

ایجاد اثر اجتماعی
پیشنهاد‌ها و تخفیف‌هایی را با قابلیت آنلاین ایجاد کنید
نمایش رضایت مشتریان
مسابقاتی را میزبانی کنید
محتوای پشت صحنه منتشر کنید
رویدادهای پخش زنده برگزار کنید
قابلیتی برای امکان نظردهی به پست‌ها ایجاد کنید
تشویق به مشارکت در نظرسنجی کنید
یک کمپین فراگیر طراحی کنید هشتک رویداد ایجاد کنید
با مشتریان خود ارتباط بگیرید
ارائه محتوای آموزشی
محتوای با عملکرد مطلوب را مجددا مطرح و طراحی کنید
کمپین تبلیغاتی
درترند های محبوب شرکت کنید 
 بسترهای تبلیغاتی جدید رسانه‌های اجتماعی را استفاده کنید
مسابقات (برای این کپشن بگذار) را برنامه‌ریزی کنید
ژئوفیلترهای بر روی اسنپ‌چت طراحی کنید
برای طرح‌های خود مارکتینگ ایجاد کنید
با کمپین‌های انسان دوستانه همراه شوید
بخش‌های سرگرمی را توسعه دهید و...
از جمله مواردی است که می‌خواهیم بررسی کنیم

  1. اثر اجتماعی بسازید

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توانید اثر اجتماعی را به‌صورت آنلاین بسازید. شهرت آنلاین شما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برند شماست، در رسانه‌های اجتماعی می‌توانید نام تجاری خود را شخصی‌سازی کنید و مستقیما با مشتریان خود صحبت کنید.

برای ایجاد اثر اجتماعی، ممکن است یک هشتک برای کاربران برای ارسال توضیحات ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال، P90X  یک برنامه آموزش در خانه است که از هشتک #p90xresults  برای جمع‌آوری نتایج مشتریان استفاده می‌شود.

این به ضمانت اجتماعی کمک می‌کند که محصول آنها بدون اینکه به نظر تبلیغاتی باشد، کار کند و اثر گذار باشد. علاوه بر این، می‌توانید پست‌هایی را به اشتراک بگذارید و با مشتریانی که نام تجاری شما را ذکر می‌کنند، ارتباط برقرار کنید تا از نتایج مثبتی که مشتریان شما از استفاده از محصول یا خدمات خود دریافت می‌کنند، آگاه شوید.

 2. پیشنهادها و تخفیف‌های آنلاین ایجاد کنید

برای تکمیل فعالیت بازاریابی خود، می‌توانید تخفیف‌ها و پیشنهادها خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. در حقیقت، حتی یک بخش ویژه برای پیشنهادها در فیس بوک نیز وجود دارد.

تخفیف‌ها می‌توانند به گسترش آگاهی و ایجاد مشتری‌های جدیدی که ممکن است محصول یا خدمات شما را امتحان نکرده‌اند، کمک کند.

به‌عنوان‌مثال، یک فروشگاه بازی ویدیویی به نام تجارت  Nرا بازی کن (Play N trade)، از بخش پیشنهادها فیس‌بوک برای ارتقاء عضویت یک‌ساله رایگان استفاده می‌کند:

3. نمایش رضایت مشتریان

بهترین افراد برای تبلیغ برند شما مشتریان فعلی شما هستند. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید مشتریان راضی و داستان‌های آنها را با لایک کردن یا به اشتراک‌گذاری پست‌های آنهایی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده‌اند نمایش دهید.

شما می‌توانید مشتریان را تشویق کنید تا عکس‌های خود را با محصول شما به اشتراک بگذارند و یک هشتک برای تبلیغ آن ایجاد کنید.

به‌عنوان‌مثال، کوکاکولا یک فعالیت بازاریابی به نام Share a Coke را آغاز کرد. هشتک #shareacoke به مکانی تبدیل شد که مردم از محصول جدید عکاسی می‌کنند. این امر باعث ارتقا فعالیت آنها شد و مشتریان بیشتری را برای خرید کالای آنها ترغیب کرد تا بتوانند یک کک را با نام خود در آن بیابند.

4. میزبانی از مسابقات

مردم عاشق بردن چیزهای رایگان و گرفتن تخفیف هستند. به همین دلیل است این محتوا ایده تبلیغاتی موثری در رسانه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

میزبانی مسابقات در رسانه‌های اجتماعی روشی عالی برای ایجاد تعامل، تردد و ایجاد آگاهی از برند است. شما می‌توانید چندین نوع مسابقه مختلف از جمله درخواست از فالوور ها برای تگ کردن یکی از دوستان خود در بخش نظرات، یا درخواست اینکه به یکی از سؤالات در بخش نظرات پاسخ دهند را ایجاد کنید و یا عکسی از آنها با محصول یا خدمات خود را پست کنید.

علاوه بر این، اگر شما در حال ایجاد یک کمپین تبلیغاتی هستید، می‌توانید یک مسابقه ریخته‌گری برگزار کنید و مشتریان خود را در تبلیغات خود معرفی کنید.

5. امکان ارتباط مستقیم در پست‌های خود ایجاد کنید

درست مثل دنیای واقعی، کمی اسرارآمیز بودن شما را از معرکه دور نمی‌کند. اگر می‌خواهید مشتریانتان کاری انجام دهند، از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند.

فراخوانی برای اقدام (CTA) همین کار را انجام می‌دهد. با قرار دادن CTA)) در همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان، افراد به احتمال بیشتری با شما تعامل و ارتباط خواهند داشت.

CTA  ها می‌توانند ساده باشند مانند درخواست از افراد برای ثبت نام، مشترک شدن، کسب اطلاعات بیشتر یا اظهار نظر در بخش نظرات.  CTA می‌تواند میزان کلیک کردن گزینه‌های شما توسط مخاطبانتان، تعامل و موفقیت کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی شما را افزایش دهد.

6. تشویق به مشارکت در نظرسنجی‌ها کنید

چه کسی عاشق یک نظرسنجی خوب هنگامی که در حال گشتن در رسانه‌های اجتماعی هست، نیست.

من شخصاً در هر نظرسنجی که می‌بینم شرکت می‌کنم. من حتی وسوسه شده‌ام که به مواردی که برای من صدق نمی‌کند و در مورد من نیست هم رأی بدهم اگرچه سعی می‌کنم این کار را نکنم زیرا نمی‌خواهم تعداد آراء را خراب کنم. با نظرسنجی‌ها، در مورد مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد و این تعامل با آنها را افزایش می‌دهد.

به‌عنوان‌مثال،  TurboTax از ویژگی نظرسنجی در توییتر استفاده کرد تا ببیند آیا مردم در مورد رانندگان شخصی شرور احساس نگرانی می‌کنند:

اگر در حال برگزاری یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی هستید، یا هرگونه فعالیتی را برای آن موضوع انجام می‌دهید، باید نظرسنجی را به حساب‌های اجتماعی خود اضافه کنید.

7. یک اینفلوئنسر برای این کار انتخاب کنید

بازاریابی اینفلوئنسر یک اتفاق سطحی نیست. در حقیقت، قرار است صنعت بازاریابی اینفلوئنسر تا سال 2020 به 10 میلیارد دلار برسد. علاوه بر این، 80درصد بازاریابان می‌گویند بازاریابی اینفلوئنسر برای مشاغلشان مؤثر است.

به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که یک کمپین تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی ارائه دهید.

کار بر روی روابط خود با اینفلوئنسر های صنعت شما به افزایش آگاهی از برند و ایجاد مقبولیت اجتماعی کمک خواهد کرد. پس از تحقیق در مورد اینفلوئنسر های مطرح در صنعت خود، با آنها تماس بگیرید و پیشنهادهایی را با آنها مطرح کنید.

8. برنامه زنده اجرا کنید

وقتی یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌کنید، فیلم‌های زنده را دست‌کم نگیرید. در یک نظرسنجی اخیر از 1000 پاسخ‌دهنده، 80درصد گفتند که ترجیح می‌دهند یک فیلم زنده از یک برند را تماشا کنند تا یک وبلاگ را بخوانند، و 82درصد ویدیوی زنده را به پست‌های رسانه‌های اجتماعی ترجیح می‌دهند. می‌توانید از این روش به نفع خود استفاده کنید.

یک میزبانی از برنامه زنده را امتحان کنید، در زمانی حقیقی با مشتریان خود صحبت کنید، یا سؤال بپرسید و پاسخ دهید. این به شما کمک می‌کند تا با روشی که با مخاطبان خود در ارتباط هستید برند شما شخصیت یابد. با توصیف نام تجاری شما، افراد به همان روشی که احساس ارتباط با یک دوست داشته باشند، احساس می‌کنند که با شرکت شما ارتباط دارند.

9.یک آور داشته باشید

تیک آور (Takeover) فرصتی است برای حفظ جذابیت چیزهای مختلف در بخش استوری های(Stories) پروفایل‌های اجتماعی شما. می‌توانید کارمندان، شرکا یا مهمانانی که قرار است به صورت موقت اقدام به تولید محتوا در صفحه اجتماعی‌تان کنند داشته باشید (مانند حالت لایو در اینستاگرام). این مستلزم داشتن شخص دیگری (جدا از تیم رسانه‌های اجتماعی شماست) تا به طور منظم برای یک روز در صفحه‌(های) رسانه‌های اجتماعی شما محتواهایی را پست کند.

به عنوان مثال، Skimm کارمندانی را در اختیار دارد که هر روز بر روی استوری‌های اینستاگرام این شرکت تیک‌ آور انجام می‌دهند. به طور معمول، آنها به فالوورها نشان می‌دهند که در یک روز چه کاری انجام می‌دهند، بحث می‌کنند که شغل آن‌ها چیست، مسئولیت‌هایشان چیست و مشاوره شغلی می‌دهند. این امر به برندسازی کمک می‌کند و همچنین باعث تقویت همکاری در محل کارشان می‌شود.

اگر کمپینی در رسانه‌های اجتماعی دارید، افزودن تیک آور به تبلیغات شما می‌تواند به افزایش تعامل شما با دیگران کمک کند. علاوه بر این، داشتن یک مهمان یا شریک حساب شما (مثلا یک سلبریتی یا کارشناس) می‌تواند کمک کند تا اطلاعات و آگاهی‌ها از برند شما به دیگران نیز برسد.

10. انتشار محتوای پشت‌صحنه

محتوای پشت‌صحنه یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مخاطبان شماست. با نمایش نمای پشت‌صحنه، می‌توانید مشتریان فعلی و آینده خود را به‌روز نگه دارید، نسبت به فعالیت تیم خود اغراق کنید و یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید که باعث می‌شود شما قابل‌اعتماد باشید.

با هر کمپین در رسانه‌های اجتماعی، در پشت‌صحنه محتوا می‌توانید شخصیت خود را نشان داده و محتوای خود را گسترش دهید.

11. رویدادهای پخش زنده

یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ رویدادهای شما است. اما تبلیغات نباید در روز رویداد به پایان برسد.

در عوض، پخش مستقیم قسمت‌های خاصی از این رویداد در رسانه‌های اجتماعی را هم در نظر بگیرید. این موضوع باعث ایجاد حواشی بیشتر در مورد این رویداد، ایجاد تعامل با شرکت کنندگان می‌شود و برای افرادی که نتوانستند در این رویداد شرکت کنند مفید است.

12. یک کمپین فراگیر طراحی کنید

ایجاد یک کمپین بازاریابی فراگیر جمله‌ای آسان برای نوشتن است، اما اجرای آن یک مفهوم سخت است.

هنگامی که در حال تبلیغات در برنامه‌های بعدی رسانه‌های اجتماعی خود هستید، به این سؤالات پاسخ دهید:

آیا مورد توجه مخاطبان مورد نظر شما قرار می‌گیرد؟ آیا به لحاظ بصری قوی است؟ آیا جذابیت عاطفی دارد؟ آیا خلاقانه است؟ آیا قابل درک و اشتراک‌گذاری آن آسان است؟ آیا زمان‌بندی آن معنی خاصی دارد؟

13. هشتک رویداد را بنویسید

اگر شما میزبان یک رویداد هستید، ایجاد هشتک را فراموش نکنید. با داشتن هشتک، می‌توانید به شرکت‌کنندگان پاسخ دهید و سؤالات آنها را نیز پیگیری کنید.

به‌عنوان‌مثال، در INBOUND، هشتک رویداد به طور معمول #INBOUND19  (یا هر سال که باشد) است. این هشتک به HubSpot کمک می‌کند تا محتوای مربوط به INBOUND، از جمله تصاویر شرکت‌کنندگان از خودشان در این رویداد، و توصیفات / نظرات شرکت‌کنندگان در مورد این رویداد را شامل شود.

اگر بتوانید یک هشتک ترند شده رویداد را دریافت کنید، می‌توانید آگاهی بیشتری از برند ایجاد کرده و با مشتریان خود در تعامل باشید.

14. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

در مورد تعامل با مشتریان، می‌توانید یک کمپین رسانه‌ای اجتماعی را به‌طور خاص در حین صحبت با مشتریان طراحی کنید.

به‌عنوان‌مثال، در سال 2014 تایلور سویفت کاری به نام (سویفتمس) انجام داد. این برای زمانی است که وی در رسانه‌های اجتماعی به دنبال طرفداران بسیار علاقه‌مند خود رفت، طرفداران برتر خود را انتخاب کرد و سپس هدایایی را برای آنها ارسال کرد.

این یک مثال عالی از تعامل با مخاطبان شما به روشی است که احساس تبلیغاتی بودن را در انسان ایجاد نمی‌کند، البته هنوز این اقدام با هدف گسترش و افزایش آگاهی از برند انجام می‌شود.

15. از تعطیلات به‌عنوان عاملی الهام‌بخش استفاده کنید

مشابه نمونه تیلور سویفت در بالا، می‌توانید از تعطیلات به‌عنوان عامل الهام‌بخش یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

می‌توانید از حساب‌های اجتماعی خود برای تبلیغ فروش در زمان تعطیلات، مسابقه هالووین یا فروش محصولات تعطیلات مانند زیورآلات استفاده کنید.

در زمانی جز فصل تعطیلات، نیز می‌توانید از وقایع فعلی برای الهام بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید، پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما باید به‌موقع در صفحات اجتماعی قرار گیرند.

16. تهیه محتوای آموزشی

اگر تصور می‌کنید که شما به راحتی می‌توانید فقط با ارسال مرتب و ادامه دار محتواهایی از محصولات یا خدمات خود در رسانه‌های اجتماعی در این کار وارد شوید، اشتباه می‌کنید.

محتوای شما باید آموزشی باشد و ارزش ایجاد کند. وقتی در حال ایجاد یک کمپین در رسانه‌ای اجتماعی هستید، از خود بپرسید که چه ارزشی برای مخاطبان خود خواهد آورد. به این ترتیب ایده‌های محتوای تبلیغاتی که می‌توانند فراگیر شوند را به شما نشان می‌دهد.

17. محتوا با عملکرد مطلوب را مجددا مطرح کنید

هر وقت یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌کنید، لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید (نیازی به ابداع چیز جدید نیست). می‌توانید از مطالب قدیمی‌ای استفاده کنید که در گذشته عملکرد خوبی داشته است.

آیا پادکستی دارید که میزان دانلود بالایی داشته باشد؟ یا وبلاگی که بیشترین بازدید را داشته باشد؟ می‌توانید آن محتوا را برای رسانه‌های اجتماعی مجدداً تغییر دهید. برای بخش Stories یا IGTV فیلم بسازید و آن را در یک کپشن به‌صورت خلاصه توضیح دهید. محتوای قدیمی موفق راهی عالی برای تقویت فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی شما است.

18. محتوای تبلیغی دیگران

رسانه‌های اجتماعی شما نیازی نیست فقط مطالبی مربوط به شما را شامل شود. در حقیقت، به اشتراک گذاشتن مطالب دیگران، راهی عالی برای انسانی سازی برند شما و ایجاد ارزش برای مخاطبان شما است.

اگر کمپین رسانه‌های اجتماعی شما به ایده‌های بیشتری برای ارسال نیاز دارد، محتوای تبلیغی از افراد دیگری که تبلیغ شما را تکمیل می‌کنند را نیز در نظر بگیرید.

اگر نمی‌خواهید که پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما بیش از حد تبلیغی به نظر برسد. پست‌های شما باید متنوع باشند.

19. درترند های مردمی شرکت کنید

همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که دنیا درحالی‌که در جلسه بازاریابی خود هستید، در حال چرخش است، و ایده‌های کمپین در رسانه‌های اجتماعی را دنبال کنید. ترند ها، مانند هشتک های محبوب را در نظر بگیرید و در آنها مشارکت کنید. به عنوان مثال، # throwbackthursday هنوز داغ است. اگر پست‌های شما نیاز به کمی الهام بخشی دارد، به دنبال هشتک ها و ترندهای محبوب باشید. مشتریان دوست دارند ببینند برندهایی که دنبال می‌کنند همچنان زنده و در جریان هستند.

20. بسترهای جدیدی را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید

اگر یک بستر جدید در رسانه‌های اجتماعی به وجود آمده است، از همان ابتدا دنبال کنید و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را بر روی آن اجرا کنید.

این کمپین‌ها به‌احتمال‌زیاد توسط مخاطبان شما دیده می‌شوند زیرا سایت‌ها هنوز الگوریتم‌های پیچیده‌ای ایجاد نکرده‌اند.

به علاوه، همیشه باید به دنبال مکان‌های جدیدی باشید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنید.

21. مسابقات (برای این کپشن بگذار) را طرح‌ریزی کنید

یک مسابقه سرگرم‌کننده و بی نظیر، مسابقه (برای این کپشن بگذار) به ویژه برای مواقعی که شما یک عکس بسیار جذاب دارید، اما نوشتن یک عنوان مناسب برای آن دشوار است، بسیار مفید است. این مسابقات خلاقیت را تشویق می‌کنند و روشی جالب برای تعامل با مخاطبان شما هستند.

هنگامی‌که شما در حال برنامه‌ریزی یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی هستید، مسابقه (برای این کپشن بگذار) را برای تشویق مخاطبان خود به تعامل بیشتر را نیز در نظر بگیرید.

22. ژئوفیلترهایی را در اسنپ‌چت طراحی کنید

ژئوفیلترها در اسنپ‌چت یک روش عالی برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد خاطراتی با مخاطبان شماست. اگر مشتریان شما در یک رویداد عکس بگیرند، ازGeofilter  قدردانی می‌کنند. با ارسال عکس از خود با این فیلتر، مشتریان شما یک تبلیغ رایگان و متحرک هستند.

باز هم، بهترین راه برای تبلیغ برند شما، فعالیت از طریق مشتریان فعلی شما است. ژئوفیلتر ها به شما کمک می‌کند دقیقاً همین کار را انجام دهید.

23. برای اقدامات خود در مخاطبانتان ایجاد وابستگی کنید

وقتی می‌خواهید محصولی، خدماتی یا رویدادی را راه‌اندازی کنید، باید یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا آنها را معتاد به فعالیت خود کنید!

پیش نمایش محصولات یا مسابقات خود برای تشخیص اینکه این محصول چیست، باعث ایجاد هیجان در بین مشتریان می‌شود.

به عنوان مثال، در انتظار رویت سایه چشم برند کایلی جنر در تابستان، وی در اینستاگرام خود سواچ، فیلم، و عکس‌هایی را از محصول جدید برند خود در حال آرایش کردن منتشر کرد. این اتفاق باعث ایجاد اشتیاق برای خرید در بین مشتریان محصولات برند او شد، و او توانست حجم زیادی از این محصول را فوراً به فروش برساند.

24. با کمپین‌های انسانی همراه شوید

در پایان روز، مخاطبان شما با افراد ارتباط دارند و نه شرکت‌ها. همیشه باید در کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود سعی کنید برند تجاری خود را با انسان‌ها همراه کنید. برای انجام این کار، یک عامل انسان دوستانه بودن را در کلیه کمپین‌های خود وارد کنید.

به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که کیم کارداشیان وست اسکیم شیپ ویر خود را راه‌اندازی کرد، کمپین رسانه‌های اجتماعی وی شامل فیلم‌هایی از مدل‌های موجود در شیپ ویر او بود که در مورد چگونگی ایجاد احساس راحتی و اطمینان بیشتر در پوستشان صحبت می‌کردند عامل انسانی در این کمپین به فالوور ها این امکان را می‌داد که ارزش محصول جدید کیم را ببینند.

25. بخش‌های سرگرم کننده را توسعه دهید

شما می‌دانید که جیمز کوردن چه جور بخش‌های سرگرم کننده‌ای را در نمایش خود در نمایش لیت شو (Late Show)، مانند کارپول کارائوکه دارد؟ این بخش‌های سرگرم‌کننده و کوچک، عناصر مهمی برای نمایش او به عنوان عامل سرگرم کننده در تماشای آن است.

وقتی در حال ایجاد یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی هستید، فعالیت‌های جیمز کوردن را دنبال کنید و بخش‌های سرگرم کننده را درست مثل آنچه ممکن است برای یک برنامه تلویزیونی ایجاد کنید، را بسازید. از این گذشته، اکثر رسانه‌های اجتماعی دارای بخش بارگذاری محتوای ویدیویی طولانی مانند Facebook Watch یاIGTv  هستند.

این نوع محتوا می‌تواند باعث افزایش میزان رد و بدل اطلاعات و نظرات و تعامل برای فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی شما شود.

فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی برین استورمینگ (brainstorming) همیشه آسان نیست. با این حال، برای شروع می‌توانید از این لیست استفاده کنید.

منبع: یوکن


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟