جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ساخت یک مجتمع 300 هزار تنی پلی‌پروپیلن در نیجریه
گروه آفریقایی بی‌یو‌ای (BUA) از امضای قراردادی برای ساخت یک مجتمع پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه نزدیک به 300 هزار تن در نیجریه خبرداد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، امضای قرارداد ساخت کارخانه تولید پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 285 هزار تن بخشی از پروژه پالایشی و پتروشیمی گروه آفریقایی بی‌یو‌ای (BUA) در نیجریه است.

گروه بی‌یو‌ای (BUA)، یکی از بزرگترین مجامع آفریقایی، برای ساخت این کارخانه تولید پروپلین با شرکت لوموس تکنولوژی (Lummus Technology)، دارنده مجوز اصلی فناوری‌های پتروشیمی، تصفیه، گازرسانی و فرآوری گاز اختصاصی و تأمین‌کننده کاتالیزورها، تجهیزات اختصاصی و خدمات مهندسی مربوطه، قرارداد امضا کرده است.

عبدالصمد ربیو، موسس و رئیس هیئت مدیره گروه بی‌یو‌ای از امضای قرارداد ساخت کارخانه تولید پلی‌پروپیلن با شرکت لوموس تکنولورژی ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: ما به ظرفیت و تخصص فنی شرکت لوموس تکنولورژی برای ساخت این واحد پلی‌پروپیلن در مجتمع پالایشی و پتروشیمی گروه بی‌یو‌ای که قرار است در سال 2024 میلادی راه‌اندازی شود، اطمینان داریم.

این شرکت پاسخگوی تقاضای فزاینده پلی‌پروپیلن در این کشور آفریقای غربی، خلیج گینه و مناطق جنوب صحرای بزرگ آفریقا خواهد بود.

لئون دو بروین، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل لوموس تکنولورژی اظهار کرد که این شرکت مشتاقانه منتظر همکاری با پالایشگاه بی‌یو‌ای در این پروژه مهم و پشتیبانی از نخستین واحد پلی‌پروپیلن نوولن در نیجریه است.

وی افزود: فناوری نوولن ما برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون محصولات پتروشیمی در نیجریه مناسب است./پایگاه اطلاع‌رسانی کانسترکشن ریویو آنلاین

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟