جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

22 منبع الهام و انگیزه که باعث موفقیت کارآفرینان بزرگ شده است
برای پیدا کردن انگیزه راه مشخصی وجود ندارد و این مسئله کاملا شخصی و متفاوت است. انگیزه‌های هر فرد با توجه به اولویت‌های او شکل می‌گیرد.

1. ایجاد فرصت کارآفرینی برای همه

نام:‌ هارپر رید (Harper Reed)
شرکت: Modest (یا همان PayPal کنونی)
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: دسترسی همگانی؛ ایجاد فرصت برای همه.
دلیل اصلی این‌که برای فروش شرکتم به PayPal ترغیب شدم، این بود: PayPal سال‌های متمادی توانسته است دسترسی تمام افراد به کارهایی را فراهم کند که تنها کسب‌وکارهای بزرگ و دارای منابع و ثروت می‌توانند انجام دهند. وقتی به گوشم می‌رسد که مدیرعامل ما دراین‌باره صحبت می‌کند، از حرف‌هایش انگیزه می‌گیرم؛ زیرا او باور دارد‌بخش عمده کار در PayPal همین نکته است.

2. سخت کار کردن توسط تمام اعضا

نام: شِی هوانگ (Chieh Huang)
شرکت: Boxed
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: افرادی که در بخش‌های اجرایی شرکت، کارهای بسیار سخت انجام می‌دهند.
کار من در Boxed از اینجا شروع شد که دیدم مدیرعامل هم جعبه‌ها را بسته‌بندی می‌کند. خیلی از افراد روی ما حساب می‌کنند و مطمئن‌اند بهترین تصمیم را می‌گیریم. این همان چیزی است که به من انگیزه می‌دهد.

3. افراد پرشور و هیجان

نام: دیوید پرکینز (David Perkins)
شرکت: High West Distillery
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: معاشرت با افراد پرشور. شور آن‌ها به من سرایت می‌کند و نکته‌ی مهم این است که افراد پرشور و هیجان از تمام اقشار جامعه هستند نه تنها افراد بزرگ و شناخته‌شده.
در یک تابستان گرم در انباری مشغول به کار بسته‌بندی بودم. هیچ شغلی بدتر و خسته‌کننده‌تر از این نیست. من در آن‌جا جذب فردی شدم که بسیار باهوش بود و همیشه مکالمات دل‌نشینی با او داشتم. او راننده لیفتراک بود و همیشه کارش را با شور و لبخندی روی لب انجام می‌داد. او به من می‌گفت همیشه هر جایگاهی که داری، کارت را به بهترین نحو ممکن انجام بده. او با لبخندی که داشت، به همه این احساس خوب را منتقل می‌کرد و همین مسئله باعث شد تا هنوز هم هنگام ارتباطات کاری با دیگران به یاد او باشم.

4. بازخورد مشتری

نام:‌ هایدی زک (Heidi Zak)
شرکت: ThirdLove
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: از نظر من آن چیزی که بیشتر از همه به من انگیزه می‌دهد، مشتری است.
من همیشه زمانی را به خواندن بازخورد و مکالمات مشتریان اختصاص می‌دهم. خواندن بازخوردهای مثبت لذت‌بخش است و من همیشه از نظرات سازنده و انتقادها برای بهتر شدن استفاده می‌کنم. من با تکیه بر بازخوردهای مشتریانم تصمیم می‌گیرم که تغییر ایجاد کنم و محصولاتم را بر اساس خواسته‌های آن‌ها عرضه کنم.

5. ایجاد فرصت‌های جدید

نام: جنی ریپس (Jennie Ripps)
شرکت: Owl’s Brew
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: من از این‌که هر روز یک روز و فرصت جدید است انگیزه می‌گیرم.
به نظر من، در هر روز فرصت جدیدی وجود دارد، خصوصا وقتی هدف شما توسعه کسب‌وکارتان است. ما در حقیقت نمی‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است و من هر صبح هنگام بلند شدن از رختخواب، بسیار هیجان‌زده‌ام.

6. داشتن ایده‌های ناب و هوشمندانه 

نام: دیوید بلادو (David Bladow)
شرکت: BloomThat
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: من به‌طور وحشتناکی از ایلان ماسک الگو می‌گیرم.
ایلان ماسک به بقیه اجازه می‌دهد که بزرگ فکر کنند. این‌که فرصتی در اختیار مردم قرار دهید که به آرزوهای بزرگ فکر کنند، کار بی‌نظیری است. من علاقه‌ای به سفر به مریخ ندارم، اما در کل عاشق ایده‌های ناب هستم.

دیگر منبع انگیزه‌بخش من پدربزرگم است. او زندگی‌اش را از صفر شروع کرد و موفق شد 10 فروشگاه لوازم‌خانگی تأسیس کند. من همیشه شجاعت و اراده او را تحسین می‌کنم.

7. جامعه

نام: جف چاپن (Jeff Chapin)
شرکت: Casper
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: من از مردم و هم‌وطنانم انگیزه می‌گیرم.
بخش زیادی از پیشرفت جامعه به دلیل فعالیت شهروندان خوب آن است؛ اما اغلب توجهی به این مسئله نمی‌شود. مردم همه‌جا هستند و در حال پر کردن حفره‌هایی هستند که دولت توان رفع آن‌ها را ندارد. من همیشه جذب رفتارهای چنین افرادی می‌شوم.

8. کمک‌رسانی به دیگران

نام: گاوین آرمسترانگ (Gavin Armstrong)
شرکت: Lucky Iron Fish
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: ایجاد تغییر و کمک به دیگران.
من به قدرت آدم‌ها ایمان دارم و معتقدم یک فرد و یک گام می‌تواند تغییری اساسی ایجاد کند.

9. توانایی دنیا برای تغییر

نام: الیور خراز (Oliver Kharraz)
شرکت: Zocdoc
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: این حقیقت که دنیا قابلیت تغییر دارد.
اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم و ببینیم انسان در چه موقعیت‌های عجیبی توانسته موفق شود، هیجان‌زده می‌شویم. این‌که پدران ما توانسته‌اند از حکومت‌های ظالم و دیکتاتوری که گاه بر تمام دنیا تسلط داشته‌اند، نجات یابند و حکومت‌هایی مبتنی بر عدالت و درک بشریت داشته باشند، امیدوار می‌شویم. این مسائل به من یاد می‌دهد که برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد.

10. علاقه به کار گروهی

نام: تیم چن (Tim Chen)
سازمان: Nerdwallet
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: من با امکان ایجاد تغییر انگیزه می‌گیرم.
به عقیده‌ی من، بهترین راه برای انگیزه دادن به افراد این است که آن‌ها را به این درک برسانید که می‌توانند به اهداف و آرزوهایشان برسند. وقتی کسی به این باور برسد که توانایی انجام کاری را دارد، امید و انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر خواهد داشت.

11. سفر و خارج شدن از منطقه‌ی امن خود

نام: کارا گلدین (Kara Goldin)
شرکت: Hint
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: در هر سفر جدید، منبع تازه‌ای برای پیدا کردن انگیزه دارم و این همان دلیلی است که مرا عاشق سفر می‌کند.
وقتی سفر می‌کنید، نه تنها با فرهنگ‌ها و روش‌های مختلف زندگی آشنا می‌شوید، بلکه با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد که می‌توانند به شما درس زندگی بدهند و الهامی برای ایده‌های بعدی‌تان باشند. من همیشه با دیدگاه جدیدی درباره کسب‌وکارم از سفر برمی‌گردم و این باعث می‌شود همیشه در شرکت خود در حال شکوفایی و رشد باشیم.

12. همکاری با هم برای حل مشکلات

نام: بئاتریس فیشل‌باک (Bea Fischel-Bock)
شرکت: Hutch
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: همکارانم.
به عقیده‌ی من، اگر بتوانی با کسانی وارد همکاری شوی که برای حل مسائل کاری شوق و هیجان دارند، خیلی خوش‌شانس هستی. ازنظر من هیچ‌چیز انگیزه‌بخش‌تر از این نیست.

13. داشتن تعهد تیمی

نام: دنیل لوبتسکی (Daniel Lubetzky)
شرکت: KIND
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: من کار تیمی KIND را خیلی دوست دارم؛ این‌که چطور همه به هم متعهدند و در راستای پیشرفت سازمانی کار می‌کنند.
انرژی و تعهد زیادی در تیم کاری ما وجود دارد. وجود چنین حسی به من کمک می‌کند هر روز بهتر از دیروز باشم.

14. کسانی که با هوش و تواضع فعالیت می‌کنند

نام: کری دور (Carrie Dorr)
شرکت: Pure Barre
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: کسانی که هوش بالایی دارند و همآن‌قدر، فروتن و متواضع هم هستند. شاید پیدا کردن چنین افرادی سخت باشد. من از کسانی که سعی می‌کنند در هر شرایطی بهترین باشند اما فروتن هم هستند، انگیزه می‌گیرم.

15. شجاعت و دوستی

نام: بَستیان لِمَن (Bastian Lehmann)
شرکت: Postmates
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: مادرم.
او زن محکمی است. مادرم با زندگی ساخت و من و برادرم را خیلی خوب بزرگ کرد. وقتی شجاعت را در انسان‌ها می‌بینم، از آن‌ها انگیزه می‌گیرم. دوستی برایم بهترین انگیزه است و زیبایی‌های دنیا را نشانم می‌دهد، چه هنگام گردش و چه هنگام رفتن به موزه.

16. بودن در معرض هنر و فرهنگ

نام: رندی زاکربرگ (Randi Zuckerberg)
شرکت: Zuckerberg Media
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: هنر، تئاتر و فرهنگ.
هر وقت می‌خواهم انگیزه بگیرم، به تماشای تئاتر می‌روم. من ساعات زیادی از روز را به ساخت پلتفرم اختصاص می‌دهم و برایم ساده است که هنر را فراموش کنم؛ پس هرگز از پرداختن به فعالیت‌های هنری غافل نمی‌شوم.

17. نظرات مشتریان صادق

نام: هوردانا کی‌یر (Jordana Kier)
شرکت: Lola
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: مشتریان.
مشتریان ما بسیار مشتاق و البته رُک هستند. آن‌ها همیشه نظراتی صادقانه درباره‌ی برند ما دارند و درباره ضعف‌هایی که نیاز به بهبود دارد بازخوردهای مفیدی به ما می‌دهند. ما اشتیاق آن‌ها را درک می‌کنیم و این بهترین انگیزه برایمان است. در حقیقت، بدترین کار ممکن بی‌توجهی به نظرات این افراد است.

18. بردباری و صبر و تحمل زنان

نام: کاترینا لیک (Katrina Lake)
شرکت: Stitch Fix
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: مادربزرگم (از رگۀ ژاپنی‌ام).

مادربزرگم در ژاپن به دنیا آمد و همان‌جا بزرگ شد، اما وقتی مجبور به مهاجرت به آمریکا شد این مسئله را پذیرفت و حتی توانست زبان انگلیسی را به‌خوبی یاد بگیرد و به‌تنهایی در مینه‌سوتا زندگی کند.

من از مادربزرگم بسیار الهام می‌گیرم. او و خواهرش در سن پایین همسرانشان را از دست دادند. آن‌ها مادران تنهایی بودند که باید چندین بچه را به ثمر می‌رساندند و کارهای خانه را هم انجام می‌دادند.

مادربزرگم به من انگیزه می‌دهد که نگرش بلندی درباره هر کاری در زندگی پیدا کنم و به این باور برسم که کارهای سخت هم قابل انجام است.

19. آموزش ابزارهای یادگیری به مردم

نام: لوئیس وان آن (Luis von Ahn)
شرکت: Duolingo
منبع اصلی انگیزه بخشی: چیزهایی که به من انگیزه می‌دهند در طول زمان تغییر کرده‌اند.
در ابتدا کار روی مسائل مربوط به فناوری‌های جدید و پیچیده برایم الهام‌بخش بود. آن زمان به تأثیری که باید داشته باشم اهمیت نمی‌دادم و تنها می‌خواستم مسئله را حل کنم؛ اما اکنون آن‌چه برایم انگیزه‌بخش است تاثیرگذاری هر کاری است. در سازمان آن‌چه به من انگیزه می‌دهد، مأموریت کاری‌مان است: سعی در آموزش بهتر زبان.

20. ساده کردن زندگی زنان

نام: تریسی دای‌نانزیو (Tracy DiNunzio)
شرکت: Tradesy
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: مشتریان و تیم ما.
من خیلی خوش‌شانس بودم که چنین همکارانی دارم. من فکر می‌کنم اطلاع از این‌که ما با میلیون‌ها زن در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم زندگی را کمی برایشان آسان‌تر کنیم تا بیشتر خودشان را دوست داشته باشند، به من انگیزه می‌دهد.

همچنین دیدن تیممان که هرروز پیشرفت بیشتری دارد و بهتر و قوی‌تر می‌شود، به من انگیزه می‌دهد با اشتیاق به سرکار بروم.

21. تلاش برای بهبود اوضاع جهان

نام: الکسا وان توبل (Alexa von Tobel)
شرکت: LearnVest
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: به نظر من به دنیا آمده‌ایم تا دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنیم و اگر توانایی چنین کاری را داریم، حتما باید انجامش دهیم.
آن چیزی که به من انگیزه می‌دهد، فکر بهبود اوضاع جهان و بهبود زندگی مردم است.

22. قدرت طبیعت

نام: تینا شارکِی (Tina Sharkey)
شرکت: Brandless
منبع اصلی انگیزه‌بخشی: طبیعت.
من در نزدیکی یک جنگل زندگی می‌کنم و از طبیعت انگیزه می‌گیرم. قدرت طبیعت و این مسئله که ما جزئی از یک دنیای خیلی بزرگ هستیم، به من احساس خوبی می‌دهد. داشتن چنین نگرشی ارزش همه‌چیز را مشخص می‌کند.

کلام آخر

هر فردی می‌تواند در زندگی‌اش یک منبع انگیزه‌بخش داشته باشد. همیشه انسان‌ها از چیزهای محال و دور از دسترس انگیزه نمی‌گیرند. همان‌طور که گفته شد، خیلی از کارآفرینان بزرگ دنیا از چیزهای کوچک و ساده الهام می‌گیرند و توانسته‌اند به ایده‌های بزرگ برسند.
 

منبع: یوکن


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟