پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تلاش سابیک عربستان برای تصاحب بازار پتروشیمی/آیا PCC تنها صادرکننده پتروشیمی های ایران می شود؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون صادرات محصولات پتروشیمی ارائه کرد. علی بختیار، با اشاره به اطلاعیه وزارت نفت مبنی بر صادرات محصولات پتروشیمی تنها از سوی تولیدکنندگان، گفت: هدف وزارت نفت از این اقدام جلوگیری از به هم ریختگی بازار محصولات پتروشیمی است...

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خانه ملت، علی بختیار، با اشاره به اطلاعیه وزارت نفت مبنی بر صادرات محصولات پتروشیمی تنها از سوی تولیدکنندگان، گفت: هدف وزارت نفت از این اقدام جلوگیری از به هم ریختگی بازار محصولات پتروشیمی است، چراکه پس از PCC (شرکت بازرگانی پتروشیمی) هلدینگ خلیج فارس به بازار فروش محصولات پتروشیمی ورود کرده که این تعدد فروشندگان محصولات برای بازار مشکل ایجاد کرده و سبب به هم ریختگی بازار می شود.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر واسطه ها بخواهند علاوه بر تولیدکنندگان در بازار فروش محصولات پتروشیمی ایرانی حضور یابند، چند تولیدکننده و واسطه با یکدیگر مختلط می شوند، بازار فروش محصولات ایران را به هم می ریزند و رقیب ایران که شرکت سابیک عربستان بوده می تواند این بازار را تصاحب و حتی در قیمت تاثیر بگذارد.

چندین واسطه به بازار فروش محصولات پتروشیمی ورود کرده اند

وی با اشاره به دامپینگ برخی شرکت های ایرانی، ادامه داد: گاهی برخی از بازارهایی که در حوزه نفت و پتروشیمی در اختیار یک شرکت بوده با این موضوع مواجه می شود که شرکت دیگری از ایران با ارائه قیمت کمتر به بازار ورود کرده و دامپینگ می کند، لذا با این اقدام تولیدکنندگان داخلی ایران دچار ضرر و زیان می شوند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای ایجاد بازار منسجم و متمرکز، فروش محصولات باید از طریق یک دستگاه انجام شود، یادآور شد: پیش از این تمام تولیدات پتروشیمی از طریق شرکت بازرگانی پتروشیمی انجام می شد؛ اما در حال حاضر چندین واسطه به بازار فروش محصولات ورود کرده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر یک شرکت صرفا محصولات پتروشیمی ایران را جمع آوری کرده و به عنوان نماینده ایران در بازار حضور داشته باشد عقلانی تر و اصولی تر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟