پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

اعلام قیمت پایه محصولات پتروشیمی تا 10 اسفند ماه 1399 + دانلود قیمت ها
قیمت پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه 3 اسفند ماه 1399)، با دلار نیمایی 240,413 ریال برای عرضه مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا تا یکشنبه 10 اسفند ماه 1399 اعلام شد.

به گزارش ویکی پلاست، دفتر توسعه صنایع پایین دستی، بر اساس فرمول محاسبه دلار نیمایی، میانگین هفتگی خرید و فروش را جمع و تقسیم بر 2 کرده و عدد 240,413 ریال، حاصل تقسیم جمع میانگین هفتگی خرید و فروش دلار نیمایی اعلام شده امروز است.

به عبارت دیگر، میانگین هفتگی خرید، 239,677 با میانگین هفتگی فروش، 241,149 جمع و تقسیم بر 2 شده است: 240,413 ریال. اختلاف دلار نیمایی امروز با میانگین هفتگی دلار نیمایی یکشنبه 26 بهمن ماه، 5,441 ریال افزایش است. (درصد افزایش: 2.32)

دانلود قیمت ها
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی 3 اسفند 1399 + کد تعرفه گمرکی

انفجار قیمت های پایه

در حالی که دلار در بازار و صرافی ملی رو به کاهش گذاشته، قیمت های پایه محصولات پتروشیمی با افزایشی قابل توجه، اعلام شدند.

به گزارش ویکی پلاست، میانگین هفتگی دلار نیمایی  نسبت به یکشنبه‌ی قبل، 544 تومان، یعنی 2.32 درصد افزایش داشت اما بدون استثنا، همه کالاها بیش از این قیمت، نسبت به هفته قبل، رشد قیمت دارند.

پ پ های نساجی  شیمیایی با 13.5 و 12.49 درصد، به ترتیب 4 هزار و 305 و 4 هزار و 379 تومان، بیشتر از هفته قبل، قیمت گذاری شده اند.

پلی استایران مقاوم و معمولی هم با 11.6 و 11.4، به ترتیب 3 هزار و 684 و 2879 تومان، نسبت به هفته قبل افزایش قیمت دارند.

کالای ABS با 2.66 درصد (هزار و 378 تومان) کمترین افزایش را در بین گروه ها به خود اختصاص داده است.

از نظر میانگین درصد میانگین رشد، قیمت های امروز، رتبه ششم بیشترین افزایش قیمت را در 47 هفته اعلام قیمت، به خود اختصاص داد.




 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 89%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
آقایی یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹
افزایش قیمت این هفته رکورد بی سابقه ای بر جا گذاشت متاسفانه اره دو سره نیما و قیمت جهانی امسال در غیاب یکدیگر هر طور خواستند قیمتها را تعیین کردند از طرفی با آرام گرفتن نیما حالا قیمتهای جهانی رجز خوانی می کند در این میان عدم تولید کافی داخلی و بی عرضه گی مدیران و مسئولین در ایجاد تعادل در بازار با واردات عملا بورس را رقابتی و دود افزایش قیمت‌های نجومی در کالا ها را به چشم مردم می برند در حالی که روی دریایی از پلیمر ها خوابیده ایم باید در رقابتی یک طرفه تا ۵۰ درصد بالاتراز قیمتهای جهانی خرید کنیم
این ساز و کار معیوب کی درست میشو ؟ ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟