جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

10 ویژگی که کارآفرینان برتر را متمایز می‌کند
کارآفرینان برتر همواره به دنبال راهی، برای متمایز شدن از انبوه هم‌نوعان خویش هستند. در این مقاله با 10 ویژگی که این تفاوت را رقم می‌زنند، آشنا می‌شویم.

1. کنجکاوی

افراد موفق عموما کنجکاو نیز هستند. اگر چیزی را ندانند، به سرعت به دنبال پاسخ خواهند رفت. آن ها جوینده‌ی همیشگی حقیقت و راه‌های بهتر، برای رسیدن به هدف‌اند.

2. سازمان‌یافتگی

افرادی که در زمینه کاری خود موفقند، قطعا به صورت سازماندهی‌‌شده عمل کرده‌اند. اسناد و مدارک را به خوبی مدیریت می‌کنند و از دل نظم موجود، ایده‌های درخشان بیرون می‌آورند.

3. سخت‌کوشی

هیچ جایگزینی برای کار سخت وجود ندارد. به افراد معروف نگاه کنید. باراک اوباما یا دونالد ترامپ، تا دیر وقت کار می‌کنند و صبح زود نیز بیدار می‌شوند. برای پول درآوردن باید فداکاری کرد. باید یک قدم بیشتر از بقیه طی نمود و کمی اضافه‌تر تلاش کرد.

4. تاثیرگذاری فردی

وقتی به موفق‌های این دنیا نگاه می‌کنیم، در می یابیم که همه آن ها یک کاریزمای خاص در وجودشان دارند، که از آن برای متقاعد کردن دیگران و در نتیجه، به پیش بردن اهدافشان استفاده می‌کنند. کاریزما چیزی است که از بدو تولد همراه آدمی است، اما مانند مثال‌های مشابه نیاز به تقویت در طول عمر فرد دارد.

یک کت و شلوار مرتب با یک لبخند دلنشین، همواره شیوه ای اصیل برای جلب توجه مشتریان بوده است. کمی دانش روانشناسی برخورد با مردم، می تواند یک تاجر را در این زمینه کمک کند.

5. سحرخیز بودن

تاجر های موفق زود از خواب برمی‌خیزند. آن ها از صبح برای ورزش یا برنامه ریزی برای آن روز استفاده می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا در کسب و کار خود، از دیگران سبقت بگیرند.

6. قدرت ریسک

پول هرگز زیاد نخواهد شد مگر این‌که آن را در گردش قرار دهید. تاجر های موفق همواره سرمایه خود را در زمینه‌های مختلف به کار می‌گیرند و آن را راکد نگه نمی‌دارند.

هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند و هیچ کس آگاهانه اشتباه نمی‌کند. اما برای یک کارآفرین اشتباه کردن اجتناب‌ناپذیر است.

گروهی از مردم توانایی غلبه بر ترس‌شان را ندارند از این رو هرگز وارد حوزه‌ی کسب و کار نمی‌شوند. اشتباه کردن نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه باعث موفقیت شما می‌شود.

مهم در کسب و کار این است که کارهای درست‌تان بیشتر از اشتباهات‌تان باشد نه این‌که اصلا اشتباهی مرتکب نشوید زیرا ممکن نیست.

7. منطق

تاجرهایی که با بقیه افراد صنف خود، فرق می‌کنند، هرگز بر مبنای حس درونی تصمیم نمی‌گیرند. آن ها حقایق را بررسی کرده و بدون توجه به تاثیر کاذب بازار، برای کسب و کار خود تصمیم گیری می‌نمایند.

8. رژیم غذایی سالم

این افراد به ذهن خود مانند یک ماشین نگاه می‌کنند. همان‌گونه که یک اتومبیل به سوخت احتیاج دارد، مغز انسان نیز به غذای مقوی نیازمند است.

آب‌میوه‌های طبیعی و سبزیجات هرگز از وعده‌های غذایی آن ها حذف نمی‌شود. توجه داشته‌اید که برخی روزها انرژی شگفت‌انگیزی برای انجام کارهایتان دارید، اما زمانی که ساعت به 12 و 1 ظهر می‌رسد حس می‌کنید خسته‌اید و بعدازظهر را که بی‌حال می‌گذرانید و قبل از خواب هم که تماما احساس چرت زدن می‌کنید؟

این در حالیست که کلی برنامه‌ریزی کرده بودید و زمان‌بندی نیز انجام داده‌اید اما دیگر حوصله‌ای برای انجام کاری را ندارید. در واقع، اندیشیدن به مصرف انرژی نیاز دارد و تا زمانیکه بدنتان انرژی نداشته باشد، نمی‌توانید به درستی تصمیم بگیرید از این‌رو رژیم غذایی صحیح برای کارآفرینان بسیار حائز اهمیت است.

9. خودشناسی

اگر در مورد فردی متخصص و موفق در یک زمینه کاری صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که آن فرد یقینا شناخت مناسبی نسبت به آن چه است و آن فردی که می‌خواهد بشود دارد و تلاش می کند تا این روند تکامل را به بهترین نحو بپیماید. هدف های مشخص برای خود تعیین کند و با سخت کوشی به آن برسد.

10. مدیریت زمان

لازم به ذکر نیست که کلید همه مشکلات، داشتن زمان کافی برای انجام کارهاست. افراد موفق همیشه مواظب گذر زمان هستند و در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند. کمتر شبکه های اجتماعی را بررسی می‌کنند تا بیشتر به اهداف خود بپردازند.

اگر می‌خواهید تا یک کارآفرین برتر شناخته شوید، می‌توانید از نکاتی که ما برای شما ارائه کردیم هم، استفاده کافی را ببرید.

منبع: یوکن
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟