جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

برای پیشرفت در محل کار نیاز نیست خود واقعی‌تان باشید
امروزه گفته می‌شود با صداقت و درستکاری می‌توان به موفقیت رسید و کسب‌وکار خود را رشد داد؛ اما اکنون یکی از محققان می‌گوید "خیلی صادق" بودن شما را به خطر می‌اندازد و نباید در محل کارتان خود واقعی تان را نشان دهید.

خیلی خوب است که در زندگی‌مان صادق باشیم و هر فردی دوست دارد در محل کار شخصیت واقعی خود را به نمایش بگذارد و خواسته‌های خود را به طور صریح بیان کند.

هرمینیا ایبارا، استاد دانشگاه INSEAD پاریس نظر دیگری دارد و درباره نمایش "خود واقعی" در محل کار هشدار می‌دهد. او می‌گوید همیشه "خیلی صادق" بودن هم خوب نیست و مرزبندی بسیار ظریفی در این بین وجود دارد.

ایبارا می‌گوید وقتی درک درستی از صداقت در محل کار نداشته باشید ممکن است با شکست مواجه شوید؛ اما آیا می‌دانید "صداقت بیش از اندازه در محل کار" چه خطراتی به همراه دارد؟

مانع پیشرفتتان می‌شود

اگر می‌خواهید در محل کار خود واقعی‌تان باشید، بهتر است ابتدا خود واقعی را برای خود تعریف کنید. پروفسور ایبارا دراین‌باره می‌گوید انسان‌ها در طول زندگی خود با تجربیاتی که به دست می‌آورند تغییر می‌کنند و همواره جنبه‌ی جدیدی از وجود خود را به نمایش می‌گذارند. پس اگر بخواهید در آرامش باقی بمانید، فرصتی برای رشد و تغییر نخواهید داشت.

اعتبار خود را از دست خواهید داد

شاید گاهی توانایی انجام کاری را نداشته باشید، اما نیاز نیست آن را با همکاران و کارمندان خود به اشتراک بگذارید. وقتی در انجام کاری می‌ترسید یا شک و تردید دارید، کارمندان توانایی شما در مدیریت را زیر سؤال می‌برند.

ایبارا می‌گوید نباید در مدیریت خیلی صادق باشید. او دراین‌باره مدیری را مثال می‌زند که به "خود واقعی بودن" اعتقاد داشت.

زمانی که به کارمندان خود گفت "برای انجام این کار کمی واهمه دارم و کمک شما را می‌خواهم"، کارمندان به توانایی او شک کردند و اقتدار خود را به چالش کشید.

به سمت تصمیمات اشتباه می‌روید

ایبارا می‌گوید وقتی خیلی به "خود واقعی بودن" متکی باشید و روی این باور خود پافشاری کنید، ممکن است تصمیمات شما بر پایه ارزش‌ها اتخاذ شود.

زمانی که به مرتبه بالاتری در محل کار می‌رسید، شاید ارزش‌هایی که برپایه تجربیات گذشته شکل گرفته‌اند سبب انحراف شما از مسیر شوند.

شاید به نتیجه موردنظرتان نرسید

گاهی مرز دقیقی میان خود واقعی بودن و کارهایی که با انجام آن احساس آرامش می‌کنیم وجود ندارد. وقتی رفتارتان با چیزی که انتظار آن را ندارید سازگار نیست احساس شکست خواهید کرد.

مثلاً وقتی به یک کشور جدید می‌روید باید خود را با فرهنگ آنجا سازگار کنید، با تغییر موقعیت شغلی نیز روش خود را تغییر دهید تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید.

توجیهی برای عدم کارایی خواهد بود

وقتی تلاش می‌کنید خود واقعی‌تان را نشان دهید، گاهی عملکرد بی‌نتیجه خود را می‌پوشانید. مثلاً وقتی از شما انتقاد می‌شود پاسخ "من این گونه‌ام" می‌دهید که جلوی پیشرفتتان را می‌گیرد.

خیلی خوب است که در روزهای آتی رفتار خود را تغییر دهید، بدین ترتیب می‌توانید تجربه‌ای از روش‌های مختلف مقابله با مشکلات و چالش‌ها داشته باشید.

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟