پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 5 مهر 1399/ شماره 128
رکورد جدید نیما: عبور از 23 هزار و 700 تومان، صعود 700 تومانی دلار صرافی به کانال 28 هزار، ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی و...
پست های رادیویی مرتبط:

رکورد جدید نیما: عبور از 23 هزار و 700 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در آغاز هفته، 22 هزار و 387 تومان شد. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 30 شهریور، به هزار و 68 تومان افزایش رسیده. 
نکته مهم اینکه میانگین روزانه امروز، مرز 23 هزار و 700 تومان را شکست و میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 22 هزار و 300 تومان عبور کرد. حتی بدون افزایش در روز یکشنبه، میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز، ضربه‌ی کاری دیگری به قیمت های پایه وارد کرده و تولیدکنندگان دیگری را از گردونه تولید، خارج خواهد کرد.

صعود 700 تومانی دلار صرافی به کانال 28 هزار
قیمت دلار صرافی که پنجشنبه گذشته را بدون تغییر در 27 هزار و 800 تومان به پایان برد، امروز را اما افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 700 تومان افزایش به کانال 28 هزار تومان صعود کرد، و در 28 هزار و 500 تومان قیمتگذاری شد. قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال 13 هزار و 600 تومان یعنی 91.2 درصد افزایش دارد.

ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 25 سپتامبر 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز ABS و PVC و پ پ‌ها که افزایشی بودند روندی بدون تغییر یا کاهشی داشتند. پلی اتیلن سنگین فیلم و سنگین تزریقی گروه هایی هستند که بیشترین کاهش را در قیمت های نشریه پلتس، منتهی به جمعه، 25 سپتامبر، تجربه کرده اند.

پایان هفته نفت در قیمت 41 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 43 دلار و 1 سنت آغاز کرده بود، روز جمعه در قیمت 41 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی معاملات نفت برنت 41 دلار و 92 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 40 دلار و 25 سنت.

آغاز هفته و افزایش 4 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که در ابتدای معاملات امروز از مرز 1 میلیون و 630 هزار گذشت، در پایان معاملات فقط با 4 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 615 هزار رسید. گفتنی است بورس تهران اعلام کرد از امروز تا اطلاع ثانوی، زمان سپرده‌شدن سهام تغییر می‌کند و فروش سهام خریداری شده در همان روز فعلا ممکن نیست. 

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟