جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌چهار‎شنبه 26 شهریور 1399/ شماره 120
پرونده معاملات این هفته با هزار و 160 تن کاهش، بسته شد، عقب نشینی دلار نیمایی به کانال 21 هزار تومان، صعود دلار صرافی به کانال 27 هزار تومان و...
پست های رادیویی مرتبط:

پرونده معاملات این هفته با هزار و 160 تن کاهش، بسته شد
این هفته به رغم اینکه عرضه ها مانند هفته قبل، در محدوده 85 هزار تن ثابت ماند ولی معاملات هزار و 160 تن کاهش یافت و به 64 هزار 716 تن رسید. درصد کاهش معاملات این هفته نسبت به هفته قبل، 1.8 درصد است. دلایل کاهش حجم معاملات این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا را در پست تحلیلی فردا، پنجشنبه 27 شهریور در رادیو ویکی پلاست، بشنوید.

عقب نشینی دلار نیمایی به کانال 21 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 21 هزار و 88 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 23 شهریور، به 72 تومان کاهش، رسید. میانگین روزانه دلار نیمایی به 20 هزار و 600 تومان و میانگین هفتگی دلار نیمایی به کانال 21 هزار تومان عقب نشینی کرد. یادآوری کنیم میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال 7 هزار و 494 تومان افزایش دارد.

صعود دلار صرافی به کانال 27 هزار تومان
امروز صرافی بانک ملی، 50 تومان به قیمت فروش دلار اضافه کرد و هر دلار به 26 هزار و 650 تومان رسید. اما در ادامه طی 3 نوبت افزایش مجدد دلار صرافی با 550 تومان افزایش مرز 27 هزار تومان را شکست و در 27 هزار و 200 تومان قیمتگذاری شد. گفتنی است قیمت امروز، بالاترین نرخ برای دلار در صرافی ملی بود و از پنجشنبه گذشته تا امروز، 4 هزار و 400 تومان به قیمت دلار صرافی، اضافه شده است. 

همتی: بانک مرکزی اجازه نوسان گیری نخواهد داد
امروز رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستگرامی نوشت: ثبات بازار برای بانک مرکزی اولویت دارد و لذا در حاشیه نرخ بازار، نسبت به عرضه سنگین اقدام و اجازه آربیتراژ و نوسان گیری نخواهد داد. وی افزود: قبلا هم گفتم؛ نرخ های ارز در بازار، نرخ های اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت. امیدوارم مردم عزیز دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

صعود نفت برنت به 41 دلار
نفت که روز گذشته در ساعات پایانی به کانال 40 دلار صعود کرد و در قیمت 40 دلار و 68 سنت معاملات را به پایان رساند، امروز نیز همین بازه قیمتی را ادامه داد. ولی در ادامه با 42 سنت افزایش به 41 دلار رسید. قیمت این لحظه 4 دلار و 41 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 39 دلار و 20 سنت.

پایان هفته و رشد 39 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 39 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 704 هزار صعود کرد.

 تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟