جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

برگزاری نمایشگاه‌ها منوط به صدور مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با بیان اینکه تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم گفت: بر اساس اعلام برگزاری نمایشگاه‌ها برای مدتی ممنوع شده است و تقویم نمایشگاهی به بعد از موافقت این نهاد برای بازگشایی موکول می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، «بهمن حسین زاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در تاریخ 24 خردادماه اظهار داشت: از آن زمان تاکنون بدون مشکل با رعایت چهار دستورالعمل بهداشتی، سه نمایشگاه برگزار شده است که طبق قوانین تعیین‌شده بدون بازدید عمومی بوده و تنها به صورت تخصصی و با افراد مرتبط برگزار شده است.

وی افزود: برای برگزاری نمایشگاه‌ها هزینه‌های بسیاری بابت ضد عفونی، ماسک و شرایط بهداشتی تقبل کردیم و برای ایجاد بهداشت در محیط کار نمایشگاهها آموزش های لازم را نیز به افراد حاضر در این مجموعه دادیم تا از شیوع این ویروس در زمان برگزاری نمایشگاه ها جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانیم با این ویروس مبارزه کنیم و فعالیت خود را هم ادامه دهیم، تاکید کرد: با حضور پزشکان، هلال احمر، مسوولین و متخصصین حوزه صنعت نمایشگاه چهار دستورالعمل غرفه سازی، بازدیدکنندگان، مشارکت کنندگان و سایت‌داران تدوین شد و با تایید وزارت بهداشت مطابق آن عمل کرده ایم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: در نمایشگاه های برگزار شده 65 هکتار فضا با وسعت 13 و نیم هکتار فضای سبز، گندزایی و ضدعفونی انجام شد و ضدعفونی کننده های دست در دسترس قرار داده ایم و افرادی که وارد نمایشگاه می شدند مورد تب سنجی قرار می گرفتند و داشتن ماسک نیز الزامی بود و قرار بود تا روز نهم مردادماه نمایشگاه شوینده، مواد ضدعفونی و ماشین آلات مربوطه با حضور 130 شرکت در 16 هزار متر مربع برگزار شود که دو روز پیش از برگزاری به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری نمایشگاه ها ممنوع شد.

وی تصریح کرد: مجموعه نمایشگاه های بین المللی با 65 هزار هکتار و 40 سالن با ارتفاع 6 متر به عنوان یکی از فضاهای استاندارد در خاورمیانه محسوب می شود که با در اختیار قرار دادن فضایی حدود 110 متر برای هر شرکت فاصله های اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را در این مدت رعایت کرده ایم.

حسین‌زاده همچنین خواستار بازدید فرمانده ستاد ملی مبارزه با کرونا از بخش نمایشگاه های بین المللی شد تا از نزدیک شاهد روند آموزش، انجام ضدعفونی و رعایت دستورات بهداشتی باشند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟