جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

آخرین خبر از مرز افغانستان و حواشی کامیون‌داران در مرز میلک
آخرین وضعیت مرزهای افغانستان از این حکایت دارد که در حال حاضر با توجه به تعطیلات سه روزه عید قربان تردد تا حدودی با تاخیر و توقف کامیون ها همراه است، همچنین بعد از رایزنی‌های صورت گرفته فعالیت در مرز میلک به زودی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل ایسنا، طی روزهای گذشته در مرز میلک افغانستان به دلیل اعتصاب برخی کامیون داران افغان، تردد و تبادل کالا با اختلال‌های همراه بود.

آخرین وضعیت تردد در مرز میلک و براساس توضیح سید روح اله لطیفی- سخنگوی گمرک ایران- به ایسنا، حاکی از آن است که طی ملاقات‌ مرزی که صبح امروز در مرزمیلک با مسئولین ولایت نیمروز و مرز زرنج افغانستان صورت گرفت مقرر شد تا مقامات افغان اقدامات لازم برای از سر گیری فعالیت کامیون داران افغانستانی را انجام دهند  و تردد در  این مرز انجام شود.

وی توضیح داد: برخی از کامیون داران و شرکت‌های حمل و نقل افغانستان در اعتراض به مصوبه شورای تامین استان سیستان و بلوچستان در رابطه با توقف  سه ماهه کامیون‌های حامل قاچاق دست به اعتصاب زده تا بتوانند تغییری در این تصمیم ایجاد کنند.

توقف 1900 کامیون در مرز دوغارون

این مقام مسئول در گمرک ایران همچنین در رابطه با اخباری مبنی بر توقف 2600 کامیون در مرز دوغارون توضیح داد که این توقف عمدتا به دلیل تعطیلی سه روز عید قربان بوده است و  1900 کامیون در مجموع صادراتی و ترانزیتی متوقف هستند که در سه خروجی گمرک ، منطقه ویژه و بازارچه قرار دارند و در نهایت از درب خروج  گمرک خارج و به سمت افغانستان خواهند رفت.

لطیفی افزود: در حالت عادی روزانه 350 تا 400 کامیون از مرز دوغارون خارج می شوند که دلیل کم بودن تعداد خروجی‌ها به دیرتر شروع شدن فعالیت افغان‌ها در مرز برمی‌گردد.

به گفته وی درخواست ملاقات مرزی  با طرف افغان داده ایم تا در صورت انجام این ملاقات در این مرز، تصمیمی  برای افزایش ساعت فعالیت گمرکی در دو طرف برای خروجی کامیون ها به 450 تا 500 دستگاه گرفته شودکه موجب خروج و تخلیه کامیون‌های متوقف خواهد شد.

فعالیت در مرز ماهیرود عادی است

اما در رابطه با مرز ماهیرود نیز سخنگوی گمرک گفت که فعالیت در این مرز عادی بوده و طبق آخرین گزارش روز گذشته 57 کامیون صادراتی از این مرز عبور کرده اند و 15 کامیون متوقف بودند.

به گفته وی در رابطه با تردد مسافران از مرز ماهیرود نیز 12 خارجی از این مرز به ایران وارد شده وچهار نفر هم از ایران به افغانستان رفته‌اند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟