شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 11 مرداد 1399/ شماره 83
شروع هفته‌ی کاهشی قیمت های جهانی، صعود میانگین روزانه دلار نیمایی به 19 هزار تومان، صعود مجدد دلار صرافی به کانال 21 هزار تومان، هفته بدون نوسان نفت! شروع و پایان برنت با 43 دلار، کاهش 1 دلاری قیمت نفتا و آغاز هفته و صعود 57 هزار واحدی بورس تهران
پست های رادیویی مرتبط:

شروع هفته‌ی کاهشی قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 30 جولای 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز ABS ،PVC و پلی استایرن معمولی که بدون تغییر یا افزایشی بودند، عمدتا کاهشی هستند. پلی اتیلن سنگین بادی، سنگینِ تزریقی، سبک خطی گروه هایی هستند که بیشترین کاهش را در قیمت های نشریه پلتس، تجربه کرده اند.

صعود میانگین روزانه دلار نیمایی به 19 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در آغاز هفته، 18 هزار و 281 تومان شد. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 5 مرداد، به 96 تومان کاهش رسیده. نکته مهم اینکه میانگین روزانه امروز، به کانال 19 هزار تومان رسید. فردا، یکشنبه، 12 مرداد، نوزدهمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که تا امروز، هم دلار نیمایی کاهشی است و هم قیمت جهانی عمده گروه‌های کالاهایی.

صعود مجدد دلار صرافی به کانال 21 هزار تومان
دلار صرافی‌ها امروز با 300 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته در 21 هزار و 100 تومان قیمتگذاری شد و در ادامه با 200 تومان افزایش مجدد به 21 هزار و 300 تومان رسید. 
قیمت فروش دلار صرافی‌ از ابتدای امسال تا امروز 6 هزار و 400 تومان معادل 42 و 9 درصد افزایش را تجربه کرده است.

هفته بدون نوسان نفت! شروع و پایان برنت با 43 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 43 دلار و 35 سنت آغاز کرده بود، روز جمعه در قیمت 43 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی معاملات برنت 43 دلار و 30 سنت. هربشکه نفت آمریکا 40 دلار و 27 سنت.

کاهش 1 دلاری قیمت نفتا
قیمت نفتا که پنجشنبه را با 1 دلار کاهش و قیمت 381 دلار به پایان رسانده بود، آخر هفته نیز 1 دلار کاهش یافت و به 380 دلار رسید. آخرین قیمت نفتا 380 دلار و 85 سنت. گفتنی است قیمت نفتا در طی هفته گذشته 5 دلار کاهش داشت.

آغاز هفته و صعود 57 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 36 هزار واحد کاهش به پایان برد امروز را اما افزایشی آغاز کرد و با 57 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 961 هزار واحد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟