پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

لیست مشاغل پرریسک/ بازگشایی صنوف کم‌ریسک با رعایت بهداشت از ۳۰ فروردین در تهران
مشاغل کم‌ریسک در استان تهران از 30 فروردین ماه به بعد و در شهرستانها از 23 فروردین ماه می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند و این تصمیم تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. فهرست مشاغل پرریسک را در این پست بخوانید.

آپدیت 31 فروردین 99 | شرط فعالیت مشاغل کم‌خطر


به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، ربیس اتاق اصناف ایران از تهیه فهرست مشاغل پرریسک و کم‌ریسک و ارائه آن به وزارت کشور برای ابلاغ نهایی خبر داد و گفت: هر زمان احساس شود این تصمیم منجر به گسترش ویروس می‌شود، متوقف خواهد شد.

در خصوص لیست مشاغل پرریسک و کم‌ریسک اظهار داشت: فهرست مشاغل پرریسک با هماهنگی وزارت صمت، وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های متولی تهیه شده و منتظر ابلاغ و تصویب نهایی از سوی وزارت کشور است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس مشاغل پرریسک مشاغلی هستند که فعالیت آنها مستلزم حضور بیشتر مردم است و لازم است تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، گفت: تالارها، رستورانها و کافه‌ها، استخر و سونا، سالن‌های زیبایی زنانه، مراکز تجاری و بازارهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی و آموزشگاه‌های علمی از جمله مشاغل پرخطر و ریسکی هستند که در این لیست به وزارت کشور ارائه شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه شیرینی‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها از جمله مشاغلی هستند که می‌توانند از 30 فروردین ماه به بعد فعالیت خود را شروع کنند، تصریح کرد: قرار است برای آرایشگاه‌های مردانه پروتکلی تهیه تا امکان شروع فعالیت آنها فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه صدور این مجوز و اجازه فعالیت به مشاغل کم‌ریسک منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی صنوف و مردم است، خاطرنشان کرد: اگر بعد از اعطای مجوز بازگشایی، هر زمان احساس کنیم که این وضعیت تأثیر سوء در گسترش این ویروس دارد، قطعاً فعالیت این مشاغل کم‌خطر نیز متوقف می‌شود.

ممبینی همچنین تأکید کرد: مشاغلی که مجوز بازگشایی آنها صادر می‌شود باید مواردی چون به حداقل رساندن ارتباط فروشنده و مردم، رصد افراد فعال در مغازه‌ها و بررسی علائم آنها برای جلوگیری از شیوع ویروس، ضدعفونی کردن محیط و فروشندگان، استفاده از ماسک و دستکش و جابه‌جایی پول از طریق کارتخوان را رعایت کنند.

به‌گفته وی: مشاغل کم‌ریسک در استان تهران از 30 فروردین ماه به بعد و در شهرستانها از ٢٣ فروردین ماه می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند و این تصمیم تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف ایران در پایان گفت:  امیدواریم هم مردم و هم اصنافی که مجوز بازگشایی دریافت می‌کنند، با رعایت همه اصول بهداشتی، بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند تا این روند مشمول تجدید نظر نشود، در غیر این صورت همان طور که گفته شد در این روند تغییراتی ایجاد خواهد شد.

نحوه دریافت دستورالعمل های بهداشتی اصناف تهران اعلام شد

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگاه اینترنتی salamat.gov.ir از ساعت صفر (۰۰:۰۰) مورخ جمعه ۲۲ فروردین ماه به مدت یک هفته آماده ثبت‌نام کلیه واحدهای صنفی است.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از ثبت‌نام، دستورالعمل‌های اختصاصی برای ثبت‌نام‌کننده ارسال خواهد شد.

همچنین کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 68%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
ali جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
سلام بهتر بود صنف به صنف مشخص می کردید الان تکلیف آژانسهای مسکن چیه ؟ ارسال پاسخ
فرهاد جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
سلام.
مشاورین املاک از ۳۰ فروردین میتوانند به سر کار بروند؟ ارسال پاسخ
حسین قمصری جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
سلام مشاورین املاک ازتاریخ ۳۰ فروردین ماه مجازبه سرکار میباشند با تشکر قمصری؟
امامعلی عرب عامری پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
با تشکر از اطلاع رسانی شما ایا بازگشایی دفاتر املاک از ابتدای اردیبهشت ماه مستلزم اقدام خاصی می باشد ارسال پاسخ
ابراهیمی پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
من خواستم ببینم خشکشوئی ۳۰ فروردین باز می کنند که هیچ مطلبی یافت نشد ارسال پاسخ
سید علی جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
آره داداش من خودم خشکشویی دارم .تائید بهداشتی رو گرفتم زدم پشت شیشه . اگر قرار بود که فعلا" تعطیل باشه کد بهداشتی نمی دادن

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟