جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

وزارت صمت: تولید تعطیل نمی شود/ وزارت بهداشت: تصمیم آتش‌به‌اختیار دامن نظام سلامت را می گیرد
وزارت صمت می گوید اصل کار و تولید کشور تعطیل‌پذیر نیست و موضع رسمی‌اش جلوگیری از ایجاد هرگونه وقفه در کلیه واحدهای تولیدی کشور است، از طرف مقابل، وزارت بهداشت می گوید: هرگونه تصمیم آتش‌به‌اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و ...که مورد تایید نباشد، شعله‌هایش به سرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

به گزارش ویکی پلاست، تقابل مواضع دو وزارتخانه صمت و بهداشت در حالیست که 10 فروردین، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی طی نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب کرمان اعلام کرد که وقفه در کار و تولید ایجاد نمی‌شود و خواستار تنظیم شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جهت سلامت کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی شده است.

تا امروز، نه شیوه نامه‌ بهداشتی‌ای منتشر شده و بعد از موضع وزارت بهداشت، تکلیف واحدهای تولیدی، بغرنج‌تر از قبل شده که بالاخره چه باید کرد! بسیاری تولیدکنندگان نگران ابتلای کارگران خود به کرونا هستند. سخنان فلاحت پیشه که در روزهای نخست سال 99 گفته بود " اگر در شرایط کار یعنی در زمانی که دولت اعلام اپیدمی کرد کارگران و کارمندان به کرونا مبتلا شوند، آنها حق دارند که از شرکت متبوع خود شکایت و درخواست دیه کنند" بین تولیدکنندگان دست به دست می شود.

اظهار نظر فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

اصل این اظهارنظر که رسانه ها از ایلنا (خبرگزاری کار ایران) آن را نقل می کنند از خبرگزاری ایلنا حذف شده، ولی بازنشرهای آن روی سایت های خبری موجود است و بسیاری تولیدکنندگان با استناد به گفته های فلاحت پیشه، خود را در معرض شکایت و دیه می بینند.

نامه اعتراض وزیر بهداشت به اقدام ناگهانی وزارت صمت در ابلاغ دستورالعمل اداری بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب‌‌و‌کار

ابهام در شروع به کار واحدهای تولیدی زمانی بیشتر شد که کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور فهرست مشاغل مجاز و غیر مجاز برای فعالیت پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را منتشر کرد و در دسته بندی اعلام شده، نامی از واحدهای تولیدی وجود نداشت.

همچنان واحدهای تولیدی در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برند و آن ها که در ایام نوروز تولید را ادامه دادند، نمی دانند چه باید بکنند و کسانی که به تعطیلات نوروزی رفتند، نمی دانند از هفته سوم فروردین، کار را شروع کنند یا خیر! به این بلاتکلیفی، مشخص نشدن حداقل دستمزد سال 1399 را هم باید اضافه کرد که تا امروز (جمعه 15 فروردین) هیچ جلسه ای برای تعیین حداقل حقوق، برگزار نشد و فروردین 99 به نیمه رسید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟