جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تعیین دست‌مزد نیازمند اجماع است/ رقم دست‌مزد سال آینده امکان بازنگری دارد
دویست و نودمین جلسه شورای عالی در حالی در حال برگزاری است که وزیر کار در حاشیه این نشست گفت: به هر نتیجه ای که برسیم برای سال آینده با توجه به شرایط سال ۹۹ امکان بازنگری دارد. هم به صورت فزاینده و هم به صورت کاهنده.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، دویست و نودمین نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران امروز در حال برگزاری است. این نشست سومین جلسه شورای عالی در سال جاری  بعد از برگزاری 7 جلسه کمیته دستمزد برای تعیین دستمزد 99 کارگران در حال برگزاری است.

 محمد شریعتمداری، وزیرکار در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه بنای ما در شورای عالی کار اجماع است گفت: امروز سومین جلسه شورای عالی کار است و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی بیان کرد: به دنبال ایجاد وحدت و همدلی در جامعه هستیم . بنای ما در شورای عالی کار  نیز اجماع است و بدنبال جمع بندی روشنی در خصوص تعیین حداقل دستمزد هستیم.

وزیرکارادامه داد: به هر نتیجه ای که برسیم برای سال آینده با توجه به شرایط سال 99  امکان بازنگری دارد. هم به صورت فزاینده و هم به صورت کاهنده.

بر اساس این گزارش، دو جلسه قبلی شورای عالی کار بعد از چندین ساعت بحث و بررسی میان شرکای اجتماعی بدون نتیجه پایان یافت. چرا که اختلاف نظر بین کارگران و کارفرمایان در عدد ورقم برای دستمزدبسیار زیاد بود.

 از جمله پیشنهادات کارگران در شب گذشته  افزایش 45درصدی با افزایش بن کارگری و پایه سنوات بود و کارفرمایان و دولت مخالف این پیشنهاد بودند و اصرار بر افزایش 15درصدی دستمزد داشتند.

در ابتدای جلسه نیز نمایندگان کارگران معتقد بودند که برای حفظ بقای زندگی کارگران حداقل یک‌میلیون و 480هزار تومان باید روی مجموع دریافتی کارگران افزوده شود.

از جمله پیشنهادات مطرح در این جلسه پیشنهاد دولت برای افزایش 19درصد بر حداقل دستمزد و افزایش سایر مولفه ها تا رساندن به 2میلیون و 850 بود که کارگرها موافقت نکردند.یکی از تأکیدات کارگران در تعیین دستمزد حفظ بقای کارگران است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
سهیلا اتحاد شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹
به عنوان یک کارفرما با این بازار فروش مجبور به تعدیل نیرو خواهم شد . حرف جامعه کارگری درست است اما به شرطی که اون کارفرما درآمد خوب داشته باشه و این پیشنهاد ۴۵٪ مخالفم . و در نهایت اون کارفرما تعطیل می کنه و حتما منبع درامد دیگری داره که به دغدغه کمتر زندگی اش بچرخه پس در نتیجه اون کارگر هست که ضرر می کنه و درنهایت اون کارگر می خواد یه بیمه بیکاری بگیره که یه فشاری به سازمان تامین اجتماعی وارد می کنه پس در نتیجه تویه این بازار خراب بیشتر باید هوایه کارفرما داشت مخصوصا با این مالیاتهای سنگین ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟