شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

سهم پتروشیمی‌ها در مقابله با بحران کرونا
معاون وزیرنفت و مدیرشرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت‌های پتروشیمی در هفته‌های گذشته اقدام‌های بسیار مطلوبی را در تأمین نیازهای کشور به‌ویژه در تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام داده‌اند و این روند تداوم خواهد یافت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، «بهزاد محمدی» در نشستی که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در صنعت پتروشیمی و مدیران ارشد شرکت ملی صنیع پتروشیمی به‌منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با این ویروس برگزار شد در جریان اقدام‌های انجام‌شده در مناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت‌های پتروشیمی در بحث پایش و ارزیابی سلامت کارکنان باید با جدیت اقدام کنند، گفت: شوراهای راهبردی و مدیران مجتمع‌های پتروشیمی افزون بر آماده باش کامل باید اقدام‌های خود را در ابعاد مختلف ارتقا دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیران و اعضای کمیته‌های شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: سلامتی کارکنان و خانواده‌های آنان و نیز مردم در شهرها و شهرک‌های پیرامونی باید به عنوان راهبردی مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محمدی ضمن قدردانی از اقدام‌های ارزشمند در مجموعه صنعت پتروشیمی کشور افزود: شرکت‌های پتروشیمی در هفته‌های گذشته اقدام‌های بسیار مطلوبی را در تأمین نیازهای کشور به‌ویژه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام داده‌اند و این روند تداوم خواهد یافت.

امید شهیدی‌نیا و محمدرضا سمیعی، رؤسای کمیته‌های شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست گزارش‌هایی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه دادند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مصطفی اسفندیاری مهارلو دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
سلا م‌وقت بخیر خدمت مسولان عزیزوزحمتکش بنده کارگر شرکت فولادکرمان هستم از۲۵ اسفند۹۸بیکارشده ام بعلت شیوع ویروس کرونا خواهشمندم پیگیری بفرمایید ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟