جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چطور متوجه شویم کسب‌وکارمان به سودآوری می‌رسد؟
سودآوری در هر کسب‌وکاری مهم‌ترین هدف است، البته لازم است کسب‌وکار در مسیر درست قرار گیرد تا در نتیجه‌ی آن سودآوری و بهره‌وری بالا به دست آید.

هر کسب‌وکاری به موفقیت و سودآوری نمی‌رسد، به‌طوری‌که آمارها نشان می‌دهد تنها 4 درصد بیزینس ها بعد از 10 سال رشد می‌کنند و مابقی با شکست مواجه می‌شوند؛ چراکه هزینه‌ها بسیار بالاست.

در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم تا مطمئن شوید کسب‌وکارتان جزو 4 درصد بیزینس های موفق است و با شکست روبه‌رو نخواهد شد.

از تفاوت‌های خود با دیگران بهره می‌برید

باید بتوانید تفاوت‌های خود را با دیگر رقیبان تشخیص دهید و از آن‌ها در جهت سودآوری استفاده کنید. اگر در فضای رقابتی بتوانید کسب‌وکار خود را از رقبا متمایز کنید، مشتری بیشتری به دست آورده و می‌توانید آن‌ها را تبدیل به مصرف‌کننده دائمی کنید.

مثلاً می‌توانید به روش دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا باعث جلب‌توجه آن‌ها شود، باید ببینید مشتریان تمایل دارند از طریق شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها در ارتباط باشید؟ درهرصورت دنبال راه‌های جدیدی برای ایجاد تمایز با رقیبان و دست‌یابی به اهدافتان بروید.

با هر کاری به ارزش کسب‌وکارتان اضافه می‌کنید

باید هر کاری که برای شرکت و بیزینس خود انجام می‌دهید در راستای افزایش ارزش و پیشرفت آن باشد. وقتی مشتریان شما می‌بینند کسب‌وکارتان در حال رشد است، دید بهتری داشته و همواره به دنبال استفاده از خدمات و محصولاتتان خواهند بود. باید به آن‌ها بفهمانید که چطور پیشرفت شما زندگی را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

در این راستا از خودتان بپرسید چه برتری به نسبت رقیبان دارید؟ چه امکاناتی برای مشتریان فراهم می کنید که رقیبان از ارائه آن ناتوان‌اند؟ پس از توانایی و امکانات خود استفاده کنید و با تقویت آن‌ها مشتریان بیشتری را جذب کرده و از رقیبانتان بیش از قبل جلو بزنید.

روی تیم کاری‌تان سرمایه‌گذاری می‌کنید

تیم کاری اصلی‌ترین عامل در موفقیت کسب‌وکار به‌حساب می‌آیند. باید در زمان راه‌اندازی کسب‌وکار، وقت و انرژی صرف کنید و جمعی از افراد متخصص و مورد اعتماد را به کار گیرید.

بعد از آن به دنبال تقویت و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها باشید، تیم کاری‌تان را آموزش دهید و اطلاعات و تجربه خود را با آن‌ها در میان بگذاید.

به آن‌ها اجازه دهید سؤالاتشان را بپرسند و در شرایط لزوم در دسترس باشید. پس داشتن یک تیم کاری توانمند و باهوش سبب دست‌یابی کسب‌وکارتان به موفقیت می‌شود.

در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال دارید

وقتی در شبکه‌های اجتماعی حضور مداوم داشته باشید، مردم در سطح ملی و استانی و حتی کشوری با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند.

فضای مجازی بهترین مکان برای معرفی کسب‌وکار شماست و حتی می‌توانید از راهنمایی متخصصان بهره برده و در جهت سودآوری بیشتر گام بردارید.

از تغییر واهمه‌ای ندارید

اگر ریسک‌پذیر باشید از تغییر نمی‌ترسید. وقتی استراتژی کسب‌وکار شما اشتباست، باید به عقب برگردید و استراتژی خود را مورد ارزیابی قرار داده و تغییر دهید.

تغییر بسیار بهتر از بودن در مسیر اشتباه است زیرا ممکن است تا جایی جلو بروید که بیزینس خود را به شکست برسانید. پس برنامه کاری‌تان را تغییر دهید تا کسب‌وکارتان را به سودآوری برسانید.

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟