سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کاهش هزینه در تولید کامپاندهای PVC
سیستم هایZeppelin اخیراً در یک اختراع به کار رفتند که به تولید فرمول های نرم PVC پرداخته و در آن فرایند میکس با فرایند اکستروژن آمیخته شده بود.

 کامپاندرهایHenschel RHC از شرکتZeppelin دارای شکل ویژه کونیکال هستند، به گونه ای که اجزای میکسر آنها برش بسیار کمی را ایجاد می کنند و برای مواد حساس به تنش های برشی بسیار مناسب هستند.

این اکسترودرها دارای نسبت OD/ID برابر 66/1 هستند. این اکسترودرها به دلیل عدم وجود نقاط مرده برای مواد PVC بسیار مناسب هستند.

سیستم هایZeppelin اخیراً در یک اختراع به کار رفتند که به تولید فرمول های نرم PVC پرداخته و در آن فرایند میکس با فرایند اکستروژن آمیخته شده بود.

این فرایند انرژی بسیار کمتری را نسبت به فرایندهای معمول دو مرحله ای مصرف می کند، چرا که نیازی به مرحله خنک سازی بین فرایند میکس و فرایند اکستروژن وجود ندارد.

بنا به اندازه گیری های انجام شده توسط Zeppelin، در یک سیستم معمولی دو مرحله ای میزان انرژی مصرفی در حدودKWh/Kg 131/0 است، در صورتی که در سیستم جدید میزان مصرف انرژی به KWh/Kg 085/0 کاهش می یابد.

بنابراین به طور مثال برای تولید 15 هزارو 600 تن از مواد نرم PVC در سال ( 5/2 تن در ساعت برای 260 روز کاری) میزان کاهش هزینه بیش از 61 هزار یورو در اروپا خواهد بود.

منبع: سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟