جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بازدید جمعی از تولیدکنندگان از پتروشیمی غدیر/ به زودی: عرضه off 1 غدیر
درست یکسال بعد از انتصاب وحید نام نیک به عنوان مدیرعامل پتروشیمی غدیر، او و همکارانش، میزبان جمعی از تولیدکنندگان لوله، اتصالات PVC و کامپاند و گرانول PVC شدند که علاقه مند به بازدید از این مجتمع و طرح مشکلات خود بودند.

پس از فراخوان سه روزه ویکی پلاست برای انجام بازدید از پتروشیمی غدیر در روز پنجشنبه 1 اسفند، 87 نفر برای بازدید ثبت نام کردند و نهایتا 30 نفر برای حضور در این بازدید، انتخاب شدند. دیروز (پنجشنبه 1 اسفند ماه 1398) پتروشیمی غدیر میزبان تولیدکنندگانی بود که برای این بازدید اعلام آمادگی کرده بودند.

وحید نام نیک، مدیرعامل پتروشیمی غدیر، در ابتدای این بازدید با اشاره به تاریخچه غدیر گفت: ساخت پتروشیمی غدیر از سال 1381 در 15 هکتار از سایت 3 اقتصادی بندر ماهشهر آغاز شد و در سال 1388 به بهره برداری رسید. این مجتمع ظرفیت تولید 150 هزار تن PVC در سال را داراست و 120 هزار تن محصول باکیفیت PVC در این پتروشیمی، تولید می شود.

نام نیک در مورد سوابق کاری خود در پتروشیمی غدیر گفت: طی 15 سال در بخش های مختلف غدیر با پست های گوناگون، مشغول به کار بوده و از پست های کارشناسی و مدیرتی و مدیر کارخانه و این روزها به عنوان مدیرعامل، در این پتروشیمی، مشغول فعالیت است.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر، از تحول بزرگی که در سال 1398 در این مجتمع اتفاق افتاده خبر داد و گفت: سال گذشته می گفتند کیفیت محصولات غدیر در بازار خدشه دار شده، لذا نیاز به اورهال اساسی بود و این کار را کردیم. پس از اورهال، بازخورد خوبی از کیفیت محصولات گرفته ایم و بسیاری تولیدکنندگان، کیفیت PVC غدیر را با محصولات سابیک، مقایسه می کنند.

به گفته نام نیک، بعد سال ها، امسال (1398) واحد PVC به طور کامل اورهال شد و کیفیت محصولات بسیار خوب شد و دیگر چیزی به نام Dark در محصولات نداریم و همچنین، محصولات Off را پایش و طبق استانداردهای بین المللی، Off1، Off2 و Off3 را بازنگری و تعریف مجدد کرده و از هفته آینده (هفته اول اسفند) محصول Off2 را در بازار عرضه خواهد شد.

در این ملاقات، بیگلربیگی معاون بازرگانی و عضو هیئت مدیره، صفری زاده، مدیر کارخانه و مدیر مجتمع و رحمانی، مدیر بخش فروش پتروشیمی غدیر، توسط نام نیک به تولیدکنندگان معرفی شده و به سؤالات تولیدکنندگان پاسخ دادند.

بیگلربیگی، معاون بازرگانی غدیر، این پتروشیمی را حامی تولید دانست و گفت: حمایت ما از تولید در حد شعار نیست اما معتقدیم، همکاری باید دو طرفه باشد. وی با اشاره به مشکلات اخیر بازار محصولات پتروشیمی و PVC گفت: در حال حاضر، 1500 تن عرضه داریم ولی کماکان می گویند کم است.

وی، با انتقاد از زنجیره فروش و عدم امکان شناسایی تولیدکنندگان واقعی گفت: با افزایش عرضه، مشکل موجود بازار محصولات پتروشیمی حل نمی شود و به دنبال قراردادهای پریمیوم هستیم تا با اطمینان، PVC را به دست تولیدکننده واقعی برسانیم.

بیگلربیگی افزود: در زمانی که محصولات غدیر در بازار داخل خریداری نداشت، به بازارهای صادراتی روی آوردیم، هزینه کردیم و فرصت های صادراتی برای محصولات غدیر ایجاد کردیم.

معاون بازرگانی غدیر از بهبود تحویل محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت: مشتریان، 24 ساعت پس از واریز می توانند کالای خود را تحویل بگیرند. وی اظهار داشت: بر اساس نظرخواهی ها، بیشتر شما تولیدکنندگان گفته اید کیفیت محصولات غدیر بهتر شده و دیگر Dark ندارد.

در ادامه، تولیدکنندگان حاضر در جلسه، مشکلات خود در خرید، بسته بندی، رطوبت موجود در پودرها، خصوصا در زمستان و سایر نکات خود را با مدیران پتروشیمی غدیر در میان گذاشتند.

بازدید از آزمایشگاه و خط تولید PVC و سالن بسته بندی در پتروشیمی غدیر، برنامه بعدی تولیدکنندگان در پتروشیمی غدیر بود و رحمانی، مدیر مجتمع، فرایند تولید PVC را برای تولیدکنندگان توضیح داد.

در حاشیه این بازدید، پتروشیمی غدیر برنامه بازدید از تالاب شادگان که در نزدیکی بندرماهشهر بود را برای تولیدکنندگان، فراهم کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟