جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

راهنمای ثبت‌سفارش ریالی برای کالاهای تولید یا پردازش‌شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
امکان ثبت‌سفارش ریالی برای کالاهای تولید یا پردازش‌شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مطابق با گواهی تولید در سامانه جامع تجارت فراهم شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متقاضیان قادر خواهند بود جهت واردات مازاد درصد مجاز کالاهای تولید یا پردازش شده در مناطق آزاد و ویژه به سرزمین اصلی، با انتخاب *نوع ارز "ریال"* ، در سامانه جامع تجارت اقدام به ثبت‌سفارش نمایند.

برای ثبت‌سفارش کالاهای مذکور بایستی *نوع عملیات ارزی "بدون انتقال ارز"*  و *محل تامین ارز  "ورادات به سرزمین اصلی از محل گواهی تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی- بر اساس نامه شماره 60/191277 مورخ 1398/07/14"* انتخاب گردد؛ با انتخاب این گزینه، فیلد "شماره گواهی تولید" جهت ورود *کد یکتای 15 رقمی گواهی تولید* نمایش داده می‌شود. کاربر باید پس از ورود کد گواهی تولید معتبر، اقدام به تکمیل اطلاعات ثبت‌ سفارش کند.

پس از مرحله استعلام ضوابط، برای هر کالا ردیف مجوزی تحت عنوان  *"دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی-گواهی تولید"*  جهت استعلام گواهی تولید ثبت شده توسط متقاضی، می‌بایست اخذ شود. در صورت ارسال درخواست مجوز، ردیف‌ مجوزهای مذکور به صورت سیستمی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استعلام شده و پاسخ آن دریافت می شود.
 
برای اخذ مجوزهای "دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی-گواهی تولید"، نیازی به حضور بازرگان برای دریافت پاسخ مجوز وجود ندارد. بدیهی است دریافت پاسخ سایر ردیف‌مجوزهای مرتبط با کالا، مطابق روال سابق انجام می‌پذیرد.

بازرگانان باید توجه داشته باشند برای این نوع واردات، با نقش بازرگان حقیقی/حقوقی اقدام به ثبت‌سفارش کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟