پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رونق مشروط تولید در نیمه ‌‌دوم سال
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت روند تولید صنعتی در کشور را در شش ماهه اول سال جاری و تداوم آن در شش ماه آتی به دلیل توجه به عمق ساخت داخل مناسب اعلام کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، مهدی صادقی‌نیارکی، در حاشیه گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به دلیل بعضی از محدودیت‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند ولی بخش صنعت به دلیل توجه به افزایش عمق ساخت داخل و جایگزینی واردات وارد مرحله افزایش تولید در کالاهای مزیت‌دار شده است.

وی ادامه داد: در شش ماه دوم مشروط به تامین به موقع منابع ارزی و نقدینگی مورد نیاز از سوی نهادها و موسسات پولی و بانکی؛ دستاوردهای مناسبی در حوزه رونق تولید و افزایش صادرات خواهیم داشت.

نیارکی همچنین با تبیین سیاست‌های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنایع مزیت‌دار گفت: برگزاری میزهای تخصصی و همچنین افزایش عمق ساخت داخل از جمله برنامه‌های اولویت‌دار در وزارت صمت است.

وی با اشاره به توسعه صادرات غیر نفتی برای معرفی محصولات ساخت ایران به اقصی نقاط دنیا تصریح کرد: توجه به صادرات غیرنفتی منجر به ارزآوری و همچنین تامین نیازهای ارزی حوزه تولید می‌شود.

نیارکی با اشاره به وضعیت صنعت در شش ماه اول سال‌جاری گفت: در بخشی از صنایع که عمق ساخت داخل بیشتری دارند، رونق تولید عمیق‌تر است ولی بعضی از صنایع که برای تامین مواد اولیه؛ واسطه‌ای و تامین زنجیره لجستیک نیاز به واردات دارند، در تلاش هستیم تا با تامین به موقع مواد اولیه، محصولات صنعتی در شرایط مناسبی وارد بازار شوند.

صادقی‌نیارکی درباره اعلام گزارش‌هایی در زمینه رشد مثبت صنعتی بیان کرد: بیشتر صنایعی که عمق ساخت داخل بیشتری دارند مانند کانی‌های غیرفلزی و آنهایی که وابستگی کمتری به مواد اولیه واسطه‌ای و تجهیزات دارند، صدق می‌کند و ما این رشد را هم در وزن صادرات و هم در تولید بخش بنگاه‌هایی که جایگزین واردات شده‌اند، مشاهده کرده‌ایم.

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟