چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش تنوع محصولات در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین‌دست افزایش یافته است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، علی‌محمد بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست گفت: سازندگان داخلی تجهیزات و ماشین‌آلات در این نمایشگاه دستاوردهای بسیار خوبی را ارائه کردند و در این شرایط می‌توانند شتاب بیشتری به توسعه صنعت بدهند.

وی با اشاره به بازدید هیات‌هایی از کشورهای همسایه به‌ویژه عراق، ترکمنستان و افغانستان از نمایشگاه ایران‌پلاست افزود: مذاکرات بسیار خوبی در زمینه صنایع پایین‌دست در این نمایشگاه انجام شد.

بساق‌زاده با بیان اینکه شرکت‌های تولیدکننده مواد پلیمری و کامپاندینگ پیشرفت‌های بسیار مطلوبی داشته‌اند، ادامه داد: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین‌دست بسیار افزایش یافته است.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با توجه به توانمندی شرکت‌های داخلی باید دولت حمایت‌های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی داشته باشد و واردات محصولاتی که مشابه آن در کشور وجود دارد، کنترل شود.

وی ادامه داد: امید است این نمایشگاه باعث رونق استفاده صنعتی از پلاستیک در همه ابعاد و تامین نیازهای کشور شود، چون هم هزینه را کاهش می‌دهد، هم کیفیت را بالا می‌برد، همچنین وزن تجهیزاتی که با آلیاژ و فلزات ساخته می‌شد را کاهش می‌دهد.

عضو هیات‌مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: شرکت‌های کامپاندینگ یکی از موضوعات دانش‌بنیان است که خیلی خوب در این زمینه کار کردند و دانش‌بنیان‌ها موثر در صنعت هستند و بسیار خوب اطلاعات را تبادل می‌کنند.
 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟