چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

یک روش جدید دزدی از واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک/ تجربه خواندنی
شب گذشته یکی از تولیدکنندگان، تجربه جالبی از نحوه دزدی از واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک را با ویکی پلاست به اشتراک گذاشت و خواست سایر تولیدکنندگان هم از این شکل جدید دزدی مطلع شوند. شرح متن رسیده به ویکی پلاست به قرار زیر است

دوستان هفته‌ی گذشته اتفاق عجیبی برای ما افتاد که تصمیم گرفتیم این موضوع را با شما هم به اشتراک بگذاریم تا در مواقع مشابه، اقدامات لازم را به کار بگیرید.

همزمان با رسیدن تریلی مواد اولیه به مقابل کارخانه ما، یک موتوری، خودش را به کنار راننده کامیون رسانده و خودش را به عنوان همکار ما معرفی می کند. سپس برگه بارنامه را از راننده گرفته و وارد کارخانه شد.

خودش را به عنوان راننده به ما معرفی کرد و اطلاعاتی مثل اسم انباری که از آن حرکت کرده و اینکه پس از تخلیه بار ما باید به جای دیگه ای برای بارگیری مراجعه کند را بیان می کند.

راننده، پیش از رسیدن به مقابل کارخانه، این اطلاعات را به صورت تلفنی به ما گفته بود و ارائه این اطلاعات از سوی فرد موتوری، هیچ تردیدی برای ما که او راننده نیست، باقی نمی گذاشت. حتی تمام مراحل کار تحویل، باسکول همراه یکی از نفرات ما و تخلیه بار را هم پیش رفت.

شروع دزدی:

در حین تخلیه بار، او به دفتر مراجعه کرده و همه هزینه کرایه بار را به صورت نقدی، مطالبه می کند. همکاران ما به او می گویند فقط بخشی از کرایه را می توانند نقدی پرداخت کند و الباقی باید به یک شماره کارت واریز شود.

جمعا از 4.950 میلیون تومان کرایه بار، 950 هزار تومان را نقدی گرفته و بی سر و صدا با موتور محل را ترک می کند.

در مراحل پایانی تخلیه بار، راننده اصلی به دفتر مراجعه می کند و همان موقع همکاران ما متوجه این دزدی می شوند و کاری هم از دست کسی بر نمی آید.

درس مهم این ماجرا، چک کردن بارنامه کامیون با راننده، پیش از هر نوع اقدامی برای تخلیه است. این اتفاق در شهرک شمس آباد (تهران) افتاد و احتمال وقوع آن در همین شهرک یا سایر شهرک های صنعتی وجود دارد.

لذا در صورتی که فکر کردید این تجربه برای شما مفید است، برای اطلاع سایر همکاران، پست را اشتراک گذاری کنید.

ویکی پلاست: شما هم اگر تجربه مشابهی دارید، آن را در بخش نظرات همین پست وارد کنید.

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 98%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
امیرعلی امینی چهارشنبه ۲۵ دى ۱۳۹۸
درج تصویر بدون حکم قضایی ممنوع است.ابتدا باید محرز شود این ماجرا دزدی است یا یک تسویه حساب شخصی و آیا تولیدکننده محترمی که ادعا دارد از او دزدی شده با این فرد مراوده ای در گذشته داشته یا خیر.انگیزه فرد مجرم مهم است. پس شما نباید عکس فرد را قبل از حکم دادگاه به دلیل رابطه دوستی با تولیدکننده منتشر کنید.هرچند ممکن است این پیام مرا اصلا منتشر نکنید.! ارسال پاسخ
حسینی سید مصطفی یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
چند وقت پیش یکی از تهران با من تماس گرفت و گفت مواد افگرید پتروشیمی رو با نصف قیمت برام میفرسته و وقتی نمونه خواستم ۱۰ گیلو مواد امیر کبیر که افگرید هم نبود برام فرستاد قیمت ازاد مواد ۱۲۵۰۰ بود ولی قیمت این مواد رو از ۸۵۰۰ شروع کرد و در نهایت ۷۵۰۰ به توافق رسیدیم و قرار شد پول رو فرداش براش بریزم که شب به پیشنهاد مدبرعاملمون رفتم تهران که صبح برم بارو تحویل بگیرم و وقتی یارو فهمید که اومدم تهران دیگه جواب تلفنمو نداد حتی بهش گفت ۷۵۰۰ نه من کیلویی ده تومن میخوام قبول نکرد دیگه ارسال پاسخ
مهدی یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
تا جایی که من می دانم راننده کسی است که ماشین را "می راند" !! که قطعا فرد موتور سوار با شرح موصوف پشت فرمان کامیون در مراحل باسکول و بارگیری و ... ننشسته بوده. احتمالا خودش را کمک راننده یا همچین چیزی معرفی کرده بوده. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟