جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

وضعیت بنگاه های تولیدی در تیرماه/ رشد یا رکود؟
آخرین وضعیت تولید ۵۰ محصول منتخب صنعتی، معدنی و پتروشیمی منتشر شد. رصد وضعیت بنگاه‌های تولیدی در اولین ماه تابستان سال جاری بیانگر آن است از میان محصولات منتخبی که در این دوره زمانی ارزیابی شده‌اند، ۳۱ محصول رشد تولید و ۱۹ محصول افت تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرده‌اند.

خلاصه شده توسط ویکی پلاست: نشانه‌های خروج تولید از رکود از نیمه‌های فصل بهار نمایان شد و برای این موضوع می‌توان به سه شاهد «انتظارات مثبت مدیران شاخص خرید»، «تعدیل انتظارات تورمی» و «وضعیت تولید محصولات منتخب» استناد کرد.

در بخش تولید کالاهای منتخب پتروشیمی به تفکیک محصولات شیمیایی و پلیمری در دوره زمانی مورد بررسی شاهد رشد تولید بوده‌ایم؛ به‌طوری‌که از میان ۱۳ محصول منتخب در این بخش، ۹ محصول شیمیایی و پلیمری روند رو به رشد را در این دوره تجربه کرده‌اند. روند تولید محصولات منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز بیانگر آن است که از میان ۱۳ محصول مورد بررسی در این گروه ۹ محصول رشد تولید را ثبت کرده‌اند.

ارزیابی‌های صورت‌گرفته نشان‌دهنده آن است که بیشترین افت تولید در مدت زمان مورد بررسی به خودروسازان اختصاص داشته است؛ کمبود قطعات موردنیاز از یکسو و خروج برخی از شرکای تولیدی خودروسازان عمده دلایلی است که موجب شد این گروه بیشترین افت تولید را در این مدت تجربه کند.

محصولات منتخب شیمیایی

در بخش کالاهای منتخب پلیمری و شیمیایی نیز از میان ۱۳ محصول، در مجموع ۹ محصول رشد تولید را تجربه کرده‌اند. پنج محصول منتخب شیمیایی و پتروشیمی که در دوره زمانی مورد بررسی رشد تولید را تجربه کرده‌اند به محصولات «اپوکسی رزین(ER)»، «استایرن بوتادین رابر (SBR)»، «پلی پروپیلن (PP)»، «پلی‌اتیلن (PE)» و «اوره» اختصاص داشته است. اما داده‌های اعلام شده بیانگر آن است که «پلی‌کربنات (PC)»، «اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)» و «پلی وینیل کلراید (PVC)» افت تولید داشته‌اند.

منبع: دنیای اقتصاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟