شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

عقب نشینی دلار نیمایی به کانال 11.300 تومان/ پیش بینی قیمت های 27 مرداد
بعد از 30 تیرماه و رسیدن میانگین هفتگی دلار نیمایی به بالاترین نرخ، این چهارمین هفته است که میانگین هفتگی دلار نیمایی، مسیر کاهشی را ادامه داده و امروز (یکشنبه 27 مرداد) به کانال 11.300 تومان عقب نشینی کرده است.

به گزارش ویکی پلاست، میزان اختلاف و کاهش میانگین هفتگی دلار نیمایی اعلام شده امروز (یکشنبه 27 مرداد) با اعلام قیمت هفته قبل به 947 ریال رسیده است. قیمت دلار نیمایی قیمت های 20 مرداد 114.452 و دلار نیمایی اعلام شده امروز (یکشنبه 27 مرداد) 113.505 ریال است.

روند کاهشی ملایم دلار نیمایی در حالی اتفاق می افتد که دلار صرافی ها هم، حداقل در دو هفته گذشته سیری نزولی داشته و از 11.950 تومان به 11.700 تومان رسیده است. دلار صرافی ها طی چند روز گذشته در قیمت 11.700 تومان ثابت بود.

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی هم در هفته منتهی به 16 اوت، عمدتا کاهشی بوده و به جز PVC، همه گروه های کالایی بین 5 تا 20 دلار در تن، کاهش داشته اند.

با نگاهی به شواهد بالا، یعنی کاهش 95 تومانی دلار نیمایی و همچنین کاهش قیمت عمده گروه های کالایی در بازارهای جهانی، می توان انتظار داشت قیمت های پایه محصولات پتروشیمی که امروز اعلام می شوند، با کاهش مواجه شوند.

آخرین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی را در این آدرس ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟