جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۹ تير ۱۳۹۸ 0 1867

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک خبر داد؛

رونمایی از ۳ سامانه‌ جدید مرکز توسعه تجارت الکترونیک

رونمایی از ۳ سامانه‌ جدید مرکز توسعه تجارت الکترونیک
رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: سه سامانه ملی در آیین رونمایی از طرح‌ها و سامانه‌های جدید مرکز توسعه تجارت الکترونیک رونمایی شد.

به گزارش ویکی پلاس به نقل از ایبِنا، علی رهبری در آیین رونمایی از طرح‌ها و سامانه‌های جدید مرکز توسعه الکترونیک با اشاره به سامانه احراز هویت الکترونیک گفت: سامانه احراز هویت الکترونیکی مشتریان با عنوان «انتا» به منظور احراز هویت به صورت یکباره برای استفاده در سرویس‌ها و کسب و کارها اولین سامانه جدید مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که هویت مشتریان را از ثبت احوال، شرکت پست، سامانه شاهکار و بانک مرکزی احراز می کند و مشتریان با استفاده از یکبار احراز هویت می‌توانند از تمامی سرویس‌ها و کسب و کارها استفاده کنند.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به سامانه ایجاد شده برای گواهی امضا افزود: در حال حاضر شهروندان برای دریافت گواهی امضا باید با اطلاعات هویتی به مراکز خدمات دولت مراجعه و اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند اما با این سامانه ۸۰ درصد فرآیندها از جمله دریافت اطلاعات هویتی و پرداخت اینترنتی هزینه صدور گواهی آنلاین است و صرفا برای احراز هویت نهایی و جلوگیری از سوءاستفاده باید به مراکز مذکور مراجعه و اثر انگشت از شهروندان دریافت شود.

وی تاکید کرد: سامانه غیر حضوری گواهی امضای الکترونیک می‌تواند به صورت کامل آنلاین شود؛ در همین خصوص در حال مذاکره با شرکت ملی پست برای تفاهم نامه هستیم تا احراز هویت نهایی و دریافت اثر انگشت در آدرس اعلام شده کاربر از سوی پست با دستگاه PDA باشد.

رهبری ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی ثبت کالا و خدمات از طرح‌های ملی جدید است که نقش مهمی در کاهش فساد و افزایش نظارت دارد.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در این نشست با اشاره به همکاری با سازمان نصر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم این تفاهم نامه به عنوان بحثی ملی توسعه راهکارهای الکترونیک و آموزش و همکاری است.

معاون وزیر صمت ادامه داد: از دیگر اقدامات در دستور کار تفاهم نامه با این سازمان، همکاری نظام صنفی در راستای تحقق دولت الکترونیک و بهبود نظارت حاکمیت بر کسب و کارها است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟