جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اورهال شازند از اول مرداد/۴۰ درصد صادرات سال 97 استان مرکزی توسط پتروشیمی شازند انجام شد
پتروشیمی شازند در سال گذشته علیرغم تمامی مشکلات و تحریمها بسیار موفق عمل کرده است و علاوه بر سود دهی مناسب که در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده است در زمینه مسئولیتهای اجتماعی خود نیز موفق بوده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبرآنلاین استان مرکزی ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت پتروشیمی شازند گفت: پتروشیمی شازند در سال گذشته علیرغم تمامی مشکلات  و تحریمها بسیار موفق عمل کرده است و علاوه بر سود دهی مناسب که در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده است در زمینه مسئولیتهای اجتماعی خود نیز موفق بوده است.

وی با اشاره به این که هر شرکت صنعتی در هر منطقه ای که فعال می باشد باید مسئولیتهای اجتماعی در قبال شهروندان و محیط زیست داشته باشد گفت: پتروشیمی شازند در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی خود از جمله کمک به روستاهای اطراف و روستاهای استان لرستان در زمان وقوع سیل بسیار فعال بود و با تمام امکانات در خدمت سیل زدگان بود و علاوه بر این چندین محموله کمکهای مورد نیاز سیل زدگان را نیز به مناطق سیل زده ارسال نمود و در فعالیتهای ورزشی و اجتماعی بسیاری مشارکت داشته و دارد.

ولدخانی افزود: در راستای حمایت از کسب و کارهای داخل استان مرکزی این شرکت در سال گذشته ۱۰۳۵ میلیارد تومان خرید محصولات و خدمات مورد نیاز شرکت را از داخل استان به انجام رسانده است که این رقم با بودجه دولت برای یک استان تقریبا برابری می کند.

مدیرعامل پتروشیمی شازند در خصوص اورهال مجموعه نیز گفت: اورهال پتروشیمی شازند که بزرگترین اورهال در تاریخ این شرکت از اول مرداد ماه به مدت یک ماه انجام خواهد شد و بنا بر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ۲۰۰۰ نفر نیروی مورد نیاز در این اورهال از نیروهای بومی استان بکار گرفته خواهد شد.

ولدخانی با اشاره به فروش بالای شرکت در سال گذشته گفت: در سال گذشته فروش شرکت از رقم ۵ هزار میلیارد تومان فرارتر بود و این یک رکورد در زمینه فروش برای پتروشیمی شازند بود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند در خصوص صادرات شرکت گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت علاوه بر مصرف داخلی به ۲۵ کشور جهان صادر می شود و در ۶ ماه پایانی سال گذشته حدود ۳۷۰ میلیون دلار صادرات از این شرکت صورت گرفته است که این به معنای این است که حدود ۴۰ درصد ارزش صادراتی استان توسط این شرکت به دست آمده است و ۸۰ درصد ارز حاصل از این صادرات در اختیار بانک مرکزی و سامانه نیما قرار گرفته است و ۲۰ درصد باقیمانده نیز به منظور تامین منابع مالی اورهال شرکت در اختیار شرکت می باشد که این امر در بین شرکتهای پتروشیمی کشور بی نظیر است و به همین دلیل مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت واحد تحقیق و توسعه این شرکت گفت: ۶۵۰ قطعه اساسی مورد نیاز شرکت که در گذشته از خارج وارد می شده است هم اینک در داخل شرکت طراحی و ساخته شده است و به طور مثال قطعه ای که قبلا با یک میلیارد و دویست میلیون تومان از خارج از کشور وارد می شده هم اینک با ۱۰۰ میلیون تومان توسط نیروهای پتروشیمی شازند ساخته شده است.

ولدخانی گفت: کاتالیست CRP۱۰۰ یکی از کاتالیستهای مورد نیاز صنعت لوله های پرفشار آبیاری و گازرسانی است که هم اینک در این شرکت ساخته می شود و گل سرسبد محصولات این شرکت می باشد و با توجه به نیاز کشور به برخی محصولات علیرغم زیان ده بودن تولیدشان در پتروشیمی شازند ادامه دارد.

ولدخانی خاطر نشان ساخت در حالی که تحریمها فشار مضاعفی بر ما وارد کرده است و شرکت پتروشیمی شازند در لیست اولین شرکتهای تحریم شده قرار داشت توانستیم با فعالیت پرسنل زحمتکش شرکت ضمن تولید بالا ارزآوری مناسبی باری کشور داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت استخدام نیرو در این شرکت گفت: سال گذشته ۷۵۰ نفر در این شرکت استخدام شده اند که همگی بر اساس آزمون استخدامی جذب شده اند و بنا بر سفارش و توصیه کسی جذب نشده است.

ولد خانی گفت:  ۵۰۰۰ واحد تولیدی پایین دستی پتروشیمی شازند با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال همیشه مد نظر مجموعه پتروشیمی شازند می باشد تا دچار مشکل نشوند زیرا اشتغال را کاهش دهنده مسائل و مشکلات اجتماعی در جامعه می دانیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
امید پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸
پتروشیمی شازند در سال گذشته بهترین عملکرد را در زمینه بازاریابی و فروش داشته که نتیجه مدیریت قوی دکتر طالب نژاد در صادرات و بازاریابی و فروش شازند بوده است که با تجزیه و تحلیل بازارهای رقابتی مدیریت زمان و تولید و از همه مهمتر بخش حمل و نقل و حل موانع صادرات و دور زدن تحریم ها نقش بسزایی در فروش صادراتی داشته است ارسال پاسخ
حسین صادق زاده کفاش چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام لازم بذکر است سودآوری بی سابقه شازند به لطف فروش ۱۷۰ درصد بالاتر دی اتیل هگزانول محقق شده است. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟