جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تشکیل هلدینگ‌های استانی در دستور کار «صمت»
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بسترسازی و حمایت از راه‌اندازی هلدینگ‌های استانی با هدف جذب سرمایه‌های مردمی را حداقل در سه استان دنبال می‌کنیم.

سعید زرندی گفت: هدف این طرح، هدایت و جذب سرمایه‌های سرگردان به سوی بخش صنعت و تولید کشور است و این کار را با همکاری سازمان بورس پیگیری و دنبال می‌کنیم.

معاون طرح و برنامه تاکید کرد: برنامه جدی امسال در مجموعه وزارتخانه این است که بتوانیم سرمایه‌های سرگردانی را که در اقتصاد کشور وجود دارد به سمت تولید هدایت کنیم.

زرندی گفت: اقتصاد ایران دچار پارادوکس نقدینگی شده است و در‌حالی‌که نقدینگی بسیار بالایی درکشور وجود دارد و باعث مشکلات زیادی در اقتصاد شده، بخش تولید از کمبود شدید نقدینگی رنج می‌برد، لذا باید به سمت هدایت نقدینگی به سمت تولید باشیم.

معاون طرح و برنامه افزود: البته باید سرمایه‌گذاری در بخش تولید را جذاب کنیم، نمی‌شود بخش مولد مالیات را پرداخت کند و بخش غیرمولد با سودهای سرشار، از پرداخت مالیات در امان باشد.

وی تاکید کرد: مالیات برعایدی سرمایه برای اقتصاد کشور لازم و ضروری است و امیدواریم هرچه زودتر به اجرا دربیاید.

زرندی همچنین توضیح داد: در یزد به‌عنوان نخستین استان، جلسات و مذاکراتی را با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تشکیل هلدینگ استانی برگزار کردیم تا بتوانیم این موضوع را به‌عنوان نخستین استان، در کشور اجرا کنیم و سپس در سایر استان‌ها نیز اجرا خواهیم کرد.

زرندی تصریح کرد: در گام اول با حدود ۳۰ سرمایه‌گذار استان یزد مذاکره اولیه انجام شد تا بتوانیم حدود هزار میلیارد تومان برای این موضوع برنامه‌ریزی کنیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در این ارتباط به عزم همگانی نیاز است و مجموعه استان‌ها هم باید فعال شود و ظرفیت‌های مردمی را برای فعالیت و مشارکت فراهم کنیم، به‌ویژه خیلی از مردم به منطقه خود تعصب دارند و حاضر به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان خود هستند.

وی افزود: در این موضوع، شخص استاندار، نمایندگان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تلاش و مشارکت فعالی داشته باشند.

منبع: دنیای اقتصاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟