شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

الزام ثبت انبار واحدهای تولیدی در سامانه جامع انبارها+فایل راهنما
دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، طی اطلاعیه ای از اجرای بارنامه برخط محصولات پتروشیمی با محوریت ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست، اطلاعیه دفتر توسعه صنایع پایین دستی خطاب به مدیران عامل پتروشیمی ها تنظیم و صادر شده است و خواسته شده است کلیه شرکت های تولیدکننده و مصرف کننده محصولات پتروشیمی، اطلاعات تمامی انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها به نشانی nwms.ir ثبت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت اطلاعات انبارهای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی تا 10 روز بعد از این اطلاعیه (از 1 تیرماه 1398) اعلام شده بود.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس طرح سامانه جامع انبارها که از ابتدای آبان ماه سال 1395 به صورت سراسری ابلاغ شده است همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند».

در 23 بهمن سال 1397، فایلی برای آموزش عملیات انبارداری در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا منتشر شده که از این پست می توانید به راهنمای آن دسترسی پیدا کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 64%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟