جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ادامه روند نزولی پلی‌پروپیلن PP و پلی‌اتیلن خاورمیانه در ماه ژوئیه
تامین‌کنندگان PP و PE در ماه ژوئیه محصولات خود را عمدتا با کاهش قیمت به بازارهای خاورمیانه و آفریقا عرضه کردند.

گروه ترجمه ویکی پلاست: هر چند که در برخی موارد درست مانند ماه ژوئن روند قیمت‌ها به طور موقت بهبود یافت اما این روند مجددا متوقف شد. فعالان بازار عمدتا عدم تمایل به خرید را علت اصلی این کاهش قیمت در سراسر منطقه می‌دانند.

کاهش قیمت تولیدکننده اصلی PP و PE عربستان سعودی برای بازار داخلی

یکی از تولیدکنندگان اصلی، عربستان سعودی پیشنهادات ماه ژوئیه خود را برای تمام گریدهای PP و PE در حدود 20 تا 70 دلار در هر تن کاهش داد. به استثنای گرید تزریقی هموپلی‌پروپیلن که به دلیل مشکلات به وجود آمده در خط تولید این تولید کننده با محدودیت عرضه مواجه شده بود.

یکی از منابع نزدیک به این تولید کننده می‌گوید: " قیمت‌های جدید همگام با انتظارات ما از بازار نزولی پلی‌اتیلن در سراسر جهان تعیین شده است. با این وجود، فعالان بازار ترجیح می‌دهند با توجه به رکود فروش در بازار کالاهای نهایی و قیمت‌های نامشخص در کوتاه مدت، برای معاملات بیشتر احتیاط کنند."  

کاهش قیمت‌ها در امارات نتوانست وضعیت بازار تقاضا را بهبود دهد

یکی از تولیدکنندگان امارات متحده عربی PP و PE خود را با کاهش قیمت 70 تا 100 دلاری به بازار داخلی عرضه کرد. به علاوه یکی از تولیدکنندگان اصلی عربستان سعودی در ماه ژوئیه PP و PE خود را با کاهش قیمت 40 تا 70 دلاری به بازار امارات عرضه کرده است. تنها گریدی که نسبت به ماه گذشته ثابت باقی مانده گرید C4 فیلم پلی پروپیلن سبک خطی است.

به عقیده یکی از توزیع کنندگان کاهش قیمت اخیر نتوانسته فعالیت‌های بازار را احیا کند زیرا فعالان بازار با توجه به رکود فروش در بازار نهایی هنوز با مسائل مربوط به نقدینگی مواجه هستند و این مسئله خرید آنها را محدود می کند.

کاهش قیمت ها در بازار PP، PE لبنان و اردن

یک تامین‌کننده خاورمیانه‌ای از کاهش قیمت 20 تا 60 دلار برای گریدهای مختلف PE در  بازار لبنان در مقایسه با ماه گذشته خبر داد. در اردن پیشنهاد قیمت PP تولید کننده اصلی عربستان سعودی به بازار اردن 30 دلار و پیشنهاد قیمت PE نیز در حدود 10 تا 90  دلار نسبت به ماه ژوئن کاهش یافت.

کاهش قیمت پیشنهادات خاورمیانه به بازار مصر

یکی از تولید کنندگان اصلی عربستان سعودی پیشنهاد قیمت گرید فیلم پلی اتیلن سبک خود را بدون تغییر قیمت، پلی اتیلن سبک خطی را با کاهش 10 تا 20 دلار  و پلی اتیلن سنگین را با کاهش 90 دلاری به بازار مصر  ارائه داد.
یک واحد تبدیلی در قاهره خاطر نشان کرد که آنها از قبل این کاهش قیمت و حتی بیشتر از این را در معاملات پیش بینی کرده بودند.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟