پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

راه‌اندازی سامانه جامع ساخت داخل در آینده‌ای نزدیک
معاون امور صنایع در گردهمایی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع ساخت داخل در آینده‌ای نزدیک گفت: مکانیزم ساخت داخل به‌صورت شفاف در حال ارائه است و هر تولیدی در سیستم الکترونیکی ثبت می‌شود...

به گفته فرشاد مقیمی، با راه‌اندازی این سامانه بسترها برای معرفی صنایع مختلف و شناسایی توانمندی‌های صنعتی فراهم خواهد شد و تعمیق ساخت داخل را سرعت خواهد بخشید.

معاون وزیر صنعت در بخش دیگری از سخنانش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را مسوول بررسی مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد و گفت: با اصلاح مقررات اثر‌گذار نظیر قانون مالیات‌های مستقیم توانستیم ماده ۱۶۷ این قانون را اصلاح کنیم و میزان تقسیط مالیات واحدهای صنعتی که با مشکل روبه‌رو هستند، به ۶۰ ماه افزایش یابد.

دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند ادارات گاز و برق مجوز دارند نسبت به واحد‌های مشکل‌دار و بدهکار که با چالش روبه‌رو هستند با حفظ تولید تا یک سال بدهی‌ها آنها را به تعویق بیندازند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نیاز به توقف قانون جدید چک در مقطع کنونی داریم و درحال پیگیری این موضوع هستیم.

مقیمی درخصوص مشکلات نقدینگی و اخذ تسهیلات واحدهایی که در تامین وجه‌الضمان با مشکل روبه‌رو هستند نیز توضیح داد: پیگیر هستیم تا دارایی این واحدها مجدد ارزیابی و مورد قبول واقع شود.

همچنین در حال بررسی مجدد قوانین بیمه، دارایی و... به‌صورت تجمیعی برای اصلاح هستیم‌. معاون وزیر صنعت در ادامه خطاب به تشکل‌ها خواستار شد که پیشنهادهای خود را با ارائه مستندات در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند تا جهت اصلاح اقدام شود.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صرفا برای واحدهای مشکل‌دار نیست بلکه برای کلیه واحدهاست حتی آنهایی که با ظرفیت مناسب در حال تولید هستند.

باید وضعیت این واحدها نیز در ستاد مطرح و فضا برای توسعه بیشتر آنها فراهم شود.

به اعتقاد مقیمی در هیچ جای دنیا توسعه شکل نمی‌گیرد مگر اینکه همه به توانمندی‌های کشورشان تکیه کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص اصلاح تعرفه نیز گفت: هر زمان که نیاز به اصلاح باشد به شرطی که وضعیت اشتغال و تولید بیشتر شود تعرفه را اصلاح می‌کنیم ولی از طرف دیگر نیز انتظار از صنعت داخلی هست تا به قیمت و کیفیت توجه ویژه داشته باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟