شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

عرضه 200 میلیون سهم پلی پروپیلن جم+جدول محاسبه سودآوری
200 میلیون سهم شرکت پلی پروپیلن جم (معادل 10 درصد) امروز دوشنبه 27 خرداد ماه در محدوده 2100 الی 2250 تومان و با حداکثر 500 سهم برای هر کد عرضه خواهد شد...

به گزارش ویکی پلاست به نقل از کارگزاری نهایت نگر، شرکت پلی پروپیلن جم با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در خرداد ۱۳۸۳ با هدف راهبری و تولید واحد پلی پروپیلن مجتمع الفين دهم (پتروشیمی جم) واقع در منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه تاسیس شد.

منطقه ویژه انرژی پارس در ساحل شمالی خلیج فارس قرار دارد و از این نظر دسترسی آسان و سریع به بازارهای جهانی را میسر می سازد.

دسترسی مناسب به خوراک، ظرفیت تولید با مقیاس جهانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، تنوع سبد محصول، استفاده از تکنولوژی تولید روزآمد و بسیاری عوامل دیگر باعث شده است که پلی پروپیلن با میزان تقاضای حدود ۶۳ میلیون تن در حدود ۲۷ درصد از مصرف جهانی پلیمرها را شامل می شد.

بدین ترتیب، پلی پروپیلن به عنوان پرمصرف ترین تک پلیمر دنیا در میان سایر پلیمرها شناخته می شود. در سال ۲۰۱۵ بزرگ ترین زمینه کاربردی پلی پروپیلن در قالب گیری تزریقی با سهم 39.4 درصدی شامل بسته بندی های غیر منعطف، ظروف خانگی و قطعات خودرو و لوازم برقی بوده است.

صنعت الیاف و رافیا با سهم 27.5 درصدی دومین زمینه کاربردی پلی پروپیلن را تشکیل دادند. صنعت فیلم نیز باسهم 19.7 درصدی در رتبه بعدی قرار گرفت که فیلم BOPP مهم ترین کاربرد در این صنعت بوده است.

 سودآوری سال آینده شرکت با فرض آخرین نرخ های بورس کالا و مقدار فروش مطابق سال 97 محاسبه شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟