شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

عقب نشینی خریداران در بورس کالا! چرا؟ ثبت رکورد پایین‌ترین معاملات 98 + نمودار
امروز در حالی که عرضه ها نسبت به هفته قبل با افزایش 4 هزار و 665 تنی و روی مرز 77 هزار و 700 تن بود اما با این وجود پایین ترین معاملات سال 98 با 38.831 تن، ثبت شد.

به گزارش ویکی پلاست، توقف دلار نیمایی و انتظار کاهش قیمت های پایه در هفته آینده به دنبال ریزش قیمت دلار نیمایی، تقاضای خرید را به تعویق انداخت و خریداران تصمیم گرفتند خریدهای خود را به هفته‌های بعد موکول کنند.

ریزش قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ها تا مرز 13 هزار تومان و ابهام در اینکه آیا ریزش بیشتری در انتظار دلار خواهد بود یا خیر، در ثبت پایین ترین میزان تقاضا از ابتدای امسال تا کنون، بی تأثیر نبود.

در مجموع برای 70 هزار و 964 تن عرضه امروز، 56 هزار و 858 تن تقاضا ثبت شد و نهایتا 38 هزار و 831 تن معامله انجام گرفت؛ یعنی ثبت پایین ترین میزان تقاضا و پایین ترین میزان معاملات سال 1398 در تالار پتروشیمی.

مقایسه معاملات هفته گذشته (58.682 تن) با هفته جاری (40.415 تن) نشان می دهد بیش از 18 هزار تن کاهش در معاملات این هفته ثبت شده است.

با نگاهی به دلار نیمایی امروز، درخواهیم یافت همان طور که میانگین هفتگی با تأخیری چند روزه به قیمت های میانگین روزانه می رسد، امروز میانگین روزانه دلار نیمایی به 10 هزار و 700 تومان کاهش یافت و باید انتظار داشت قیمت میانگین هفتگی نیز در روزهای نخست هفته آینده به همین محدوده برسد.

کاهش قیمت نفت تا مرز 61 دلار، از دیگران نکاتی بود که می توان آن را در عقب نشینی امروز خریداران دخیل دانست. کاهش قیمت نفت، کاهش قیمت های جهانی خوراک و محصولات پتروشیمی را در پی خواهد داشت که این موضوع را نیز می توان در کاهش تقاضا و معاملات امروز، مؤثر دانست.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟