پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

اعلام قیمت پایه مواد اولیه پتروشیمی تا 5 خرداد ماه 1398 + دانلود قیمت ها
قیمت پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت 1398) بر اساس میانگین خرید هفتگی دلار نیمایی شنبه 28 اردیبهشت، 101.735 ریال برای عرضه تا 5 خرداد ماه 1398 اعلام شد.

به گزارش ویکی پلاست، دلار نیمایی که امروز برای قیمت های پایه در نظر گرفته شد (101.735 ریال) با دلار یکشنبه 22 اردیبهشت (97.691 ریال)، 4.044 ریال بالاتر است.

رکوردشکنی هفتگی افزایش دلار نیمایی، این هفته نیز ادامه یافت و قیمت امروز دلار نیمایی در تمامی 27 هفته گذشته که قیمت های پایه با میانگین هفتگی دلار (خرید یا فروش) محاسبه می شد، بالاترین دلار ثبت شده است.

قیمت‌های پایه اعلام شده امروز، همچون هفته گذشته بر اساس به علت پایین بودن قیمت های میانگین هفتگی دلار نیمایی روز شنبه، از قیمت های روز گذشته گرفته شد.

افزایش قیمت پایه محصولات پتروشیمی در رکود بازار

امروز قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در حالی اعلام شد که به رغم افزایش 400 تومانی دلار نیمایی، نمادهای بازار آزاد همچنان کاهشی هستند.

به گزارش ویکی پلاست، در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد به محدود 14.400 رسیده و روند کاهشی آن ادامه دارد، گویی افزایش قیمت دلار نیمایی، تأثیر چندانی بر بازار آزاد نگذاشته و روند کاهشی قیمت ها همچنان ادامه دارد.

کاهش تولید در ماه رمضان، سقوط قیمت های جهانی، سقوط دلار در بازار آزاد و امید به کاهش بیشتر، از دلایلی است که می توان برای رکود و عدم تمایل به خرید در بازار آزاد محصولات پتروشیمی، از آن ها نام برد.

حالا بورس روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته و میزان عرضه و معاملاتی که در آن انجام می گیرد، تصویر شفاف تری از آنچه در دو تا سه هفته آینده (حداقل تا پایان ماه رمضان) در انتظار بازار است را به تصویر خواهد کشید.

بیشترین افزایش
در بین گروه های پلیمری، پلی اتیلن ترفتالات TG641 با 889 تومان، (7.1 درصد) بالاترین افزایش را داراست و پس از آن TG641 از همین خانواده با 864 تومان افزایش قرار گرفته است.

پ پ های شیمایی و نساجی هر کدام با 582 و 530 تومان، در جایگاه های بعدی بیشترین افزایش قیمت قرار گرفته اند.

کمترین افزایش
کمترین میزان افزایش به پلی استایرن مقاوم 7240 تنها با 14 تومان افزایش و پلی اتیلن سبک فیلم با 96 تومان افزایش تعلق دارد.

دانلود قیمت ها

دانلود فایل تفصیلی مقایسه محصولات پتروشیمی در دو تاریخ 29 و 22 اردیبهشت 1398

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی 29 اردیبهشت 1398 + کد تعرفه گمرکی

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟