جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بدون در نظر گرفتن آنچه طی هفته آینده در انتظار دلار نیمایی است، تا همین امروز (پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398) میزان اختلاف دلار نیمایی قیمت های یکشنبه 22 اردیبهشت با 26 اردیبهشت، به 339 تومان (3.4 درصد) رشد رسیده است.

به گزارش ویکی پلاست، بسیاری قائل‌اند دولت و بانک مرکزی در تلاش است شکاف بزرگ قیمت دلار نیمایی و صرافی ها را به سرعت کم کند و به همین دلیل از نیمه فروردین ماه 1398، هر روز بر قیمت دلار نیمایی اضافه شده است. برای توضیح بهتر لازم است نگاهی به دلار نیمایی قیمت های 5 فروردین ماه بیندازیم. 90.565 ریال، نرخی است که برای قیمت های 5 فروردین در نظر گرفته شد، امروز (پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398) میانگین هفتگی خرید دلار نیمایی 101.085 ریال است؛ یعنی به عبارتی 10.520 ریال افزایش (11.6 درصد رشد).

اگر دو متغیر دلار نیمایی و دلار بازار آزاد را به عنوان اصلی ترین اهرم‌های مؤثر روی قیمت های محصولات پتروشیمی بدانیم، به رغم افزایش قیمت های پایه در دو هفته اخیر، بازار آزاد، رفتار متفاوتی را در پیش گرفته است. ماه رمضان، موجودی انبار قابل ملاحظه تولیدکنندگان، کاهش سفارش تولید محصولات یکبارمصرف به نسبت سال گذشته، احتیاط تولیدکنندگان در بازار کاهشی و ... همگی دلایلی است که به رغم افزایش قیمت پایه، اما قیمت مواد اولیه در بازار، کاهشی است.

شاید این پست را نخوانده باشید:

در زمان کاهش قیمت، عمده تولیدکنندگان دست از خرید می‌کشند تا قیمت ها به حداقل ممکن برسد و با نشانه‌های افزایش قیمت، خرید خود را آغاز می‌کنند. حالا باید منتظر هفته بعد ماند که با وجود افزایش قیمت های پایه، باز هم رفتار بازار مانند آنچه در هفته جاری و گذشته، رخ داد، کاهشی همراه با امتناع خرید یا خرید محدود و با احتیاط خواهد بود یا خیر.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟