جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

گزارش بازار محصولات پتروشیمی؛ هفته اول اردیبهشت 1398

افزایش معاملات در بورس کالا/ کاهش قیمت در بازار

افزایش معاملات در بورس کالا/ کاهش قیمت در بازار
در بازار آزاد به جز پت، همه گروه های کالایی با کاهش قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار، عرضه های قابل توجه گروه های مختلف پلیمری، بازار را به تعادل رساند و باعث شد عمده گروه ها با کاهش قیمت مواجه شوند.

به گزارش ویکی پلاست، در هفته اول اردیبهشت، هم عرضه ها و هم معاملات نسبت به هفته آخر فروردین افزایش یافت. در عرضه ها 3.500 تن و در معاملات نیز2.500 تن افزایش دیده می شود. روند رو به افزایش میزان عرضه ها را می توان سیگنال مثبتی در پاسخ به تقاضای موجود در بازار دانست.

بیشترین عرضه ها:
در هفته اول اردیبهشت، پلی پروپیلن نساجی با 12.974 تن در صدر جدول بیشترین عرضه ها قرار گرفت و پس از آن پلی اتیلن سنگین فیلم با 8.844 تن و سپس پی وی سی با 8.078 تن قرار گرفت.

بیشترین معاملات:
پ پ نساجی در معاملات نیز با 12.680 تن اولین رتبه را دارد و پی وی سی با 8.78 تن (100 درصد عرضه)، در دومین رتبه قرار دارد. پلی اتیلن سنگین اکستروژن نیز با 7.096 تن (100 درصد عرضه ها) در جایگاه سوم قرار گرفت. معاملات پ پ نساجی با 2.612 تن، بیشترین افزایش را نسبت به هفته گذشته داشت.

بیشترین تقاضا:
برای پ پ نساجی در این هفته بیش از 31.100 تن تقاضا ثبت شد و این گروه را در جایگاه اول بیشترین تقاضای خرید قرار داد. پی وی سی با 13.967 تن در رتبه دوم و پلی اتیلن سبک خطی با 10.934 تن تقاضا در جایگاه سوم کالاهای با بیشترین میزان تقاضا قرار گرفت. این هفته، پ پ نساجی نسبت به هفته پایانی فروردین با 8.357 تن افزایش تقاضا مواجه شد.

بازار آزاد:
در بازار آزاد اما به جز پت، همه گروه های کالایی با کاهش قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار، عرضه های قابل توجه گروه های مختلف پلیمری، بازار را به تعادل رساند و باعث شد عمده گروه ها با کاهش قیمت مواجه شوند.

نمای بازار در هفته آینده

به علت تعطیلی یکشنبه هفته پیش (مقارن با نیمه شعبان) قیمت های اعلام شده در 25 فروردین، تا 8 اردیبهشت معتبر خواهند بود و در این مدت، قیمت دلار نیمایی با افزایش به کانال 9300 تومان، رشد 240 تومانی را تجربه خواهد کرد. حالا با توجه به افزایش قیمت پیش روی احتمالی در قیمت های پایه، باید دید حجم عرضه های فعلی، همچنان می تواند تمایل به افزایش قیمت را در بازار آزاد را سرکوب کند یا خیر؟!

قیمت های پایه اعلام شده قبلی (25 فروردین 1398) و جدول مقایسه ای

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟